Geachte leden,
Kunnen jullie my helpen met het volgende;
Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar een 19 inch rack dat aan de volgende eigenschappen moet voldoen -->
- Stofvrij;
- Aan te sluiten op een losse vrijstaande airco unit;
- Glazen deur
- Ruimte voor de volgende serverkasten;
1. Intel server chassis sc5100 (pedestal, dus niet de rack versie).
2. een A-open maxi-ATX tower. (deze servers wil ik op elkaar zetten of naast elkaar, samen 1,75 hoog en/of samen 75 cm breed).
- Voldoende ventilatoren;
- Mogelijkheden om kabels stofvrij door te voeren.
- monitor/toetsenbord ruimte is niet nodig.
- switches komen er niet in te hangen.
De reden dat ik dit allemaal nodig heb is omdat de servers (domein en terminal server) draaien op een slecht geisoleerde zolder (!) en dat betekent dat het in de zomer ergggg warm is (al een paar een uitval gehad hierdoor) en dat het in de winter erg koud is en bij regenachtig weer erg vochtig, al met al niet echt goed voor apparatuur dus...
Graag jullie ideeen, tips waar ik het beste een geschikte kast kan halen.
Bij voorbaat dank!
Kunnen jullie my helpen met het volgende;
Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar een 19 inch rack dat aan de volgende eigenschappen moet voldoen -->
- Stofvrij;
- Aan te sluiten op een losse vrijstaande airco unit;
- Glazen deur
- Ruimte voor de volgende serverkasten;
1. Intel server chassis sc5100 (pedestal, dus niet de rack versie).
2. een A-open maxi-ATX tower. (deze servers wil ik op elkaar zetten of naast elkaar, samen 1,75 hoog en/of samen 75 cm breed).
- Voldoende ventilatoren;
- Mogelijkheden om kabels stofvrij door te voeren.
- monitor/toetsenbord ruimte is niet nodig.
- switches komen er niet in te hangen.
De reden dat ik dit allemaal nodig heb is omdat de servers (domein en terminal server) draaien op een slecht geisoleerde zolder (!) en dat betekent dat het in de zomer ergggg warm is (al een paar een uitval gehad hierdoor) en dat het in de winter erg koud is en bij regenachtig weer erg vochtig, al met al niet echt goed voor apparatuur dus...
Graag jullie ideeen, tips waar ik het beste een geschikte kast kan halen.
Bij voorbaat dank!