Toon posts:

Draadloze overbrugging tss twee draadloze routers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Thuis heb ik twee apple basestations http://www.apple.com/nl/airportextreme/specs.html
Die hebben de mogelijkheid om elkaars signaal draadloos te versterken apple noemt dit WDS.

adsl modem___ABS1----ABS2

En op deze manier kan ik dus overal in het huis gewoon doorlopen met mijn laptop zonder mijn internetsignaal te verliezen.

IK moet dus dezelfde situatie maken maar dan met pc vriendelijke draadloze routers
Nu ik heb al verschillende merken belkin us robotics en dergelijke bekeken maar geen enkele ondersteunt dit, tenzij iemand de spec beter kan lezen dan mij. BEstaat dit?

Het zou ook leuk zijn als ze een functie bezitten die waarin je je een bepaalde hoeveelheid transferdata kan koppelen aan het MAC adres. OF bestaat er een mogelijkheid om door 4 onbekende mensen je internet te delen zonder binnen de 5 dagen aan je limiet te liggen? Liefst hardware matig. Het is de enige manier die ik kon bedenken.

Verwijderd

Waarom zou je daar ook niet gewoon airport extreme's voor kunnen gebruiken? Apple houdt zich gewoon aan de standaarden hoor.

.. Maar op zich ben ik wel benieuwd of er ook goedkopere oplossingen zijn, apple is nogal overdreven door vergeleken met bv een sweex gevalletje. (.. ik denk thuissituatie, niet professionele omgeving)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Een vriend van mij heeft edimax AP's thuisstaan en die hebben volgens mij ook de mogelijkheid om een bestaand netwerk op te pikken en dat versterkt door te sturen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
okay ik zal die edimax eens uitzoeken ze zijn inderdaad duur daarom ben ik op zoek nqaar een alternatief bedankt