Toon posts:

relatiebeheerprogramma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik help een cafe met hun "automatisering". Nu is ze op zoek naar een programma om van allerlei mensen die dat zelf aangeven NAW gegevens in te voeren. Tevens zullen e-mail adressen genoteerd worden.

De bedoeling is dat ze de belangstellenden in bepaalde categorieën kan zetten (bv. sportliefhebber, reizen) en dat ze aan de hand van die gegevens de mensen via een mailing (email) op de hoogte kan houden van activiteiten. Ook wil ze ieders verjaardag noteren en d.m.v. een alarm zorgen dat die personen op hun verjaardag een kaartje krijgen.

In Outlook lukt het wel om met die verjaardagen enzo te werken, maar een eenvoudige distributielijst automatisch genereren krijg ik niet voor elkaar. Mijn Access kennis strekt niet ver en op Internet ben ik nog niet een soepel programma tegengekomen.

Heb jij suggesties voor me wat ik kan proberen? Uiteraard dient het wel enigszins gebruiksvriendelijk te zijn.

Alvast bedankt voor je reactie :)

Verwijderd

Jij wil een Customer Relationship Management systeem opzetten? :) Kortom CRM. Er zijn nogal wat aanbieders op dat gebied, van zelfbouw systemen die afdoende zijn tot de grotere jongens van Microsoft CRM, SAP, Siebel, Oracle, etc.

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:13

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Onder andere Davilex Relatie kan wat jij wilt.

Verwijderd

Superoffice is ook zo'n programma.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, davilex Relatie, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga eens kijken.

Een echt CRM programma lijkt me wat heftig, veel meer dan de genoemde functies hoeft het niet te doen namelijk.

Verwijderd

d

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 15:03 ]

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Nederlands Fabrikaat, helemaal zelf te tunen en te koppelen aan het Postcodeboek.

http://www.pv.nl
PerfectView CRM software en adressenbeheer

Met PerfectView CRM software regelt u vele administratieve zaken rondom relaties. Of het nu gaat om klanten, patiënten, burgers, donateurs, leden. PerfectView regelt het en maakt gegevens rondom relaties en adressenbeheer direct inzichtelijk. Flexibel, betaalbaar maar vooral eenvoudig!

PerfectView ondersteunt in de basis organisaties bij het inzichtelijk maken van bedrijfsprocessen rondom relaties, documenten en communicatie. Dit op een basis die waarde genereert voor relaties en medewerkers waardoor efficiënt gewerkt kan worden. Met CRM Software en adressenbeheer van PerfectView zijn alle gegevens rondom uw relaties direct en eenvoudig inzichtelijk. Dit bespaart veel tijd en daarmee geld.

Relatiebeheer voor het Midden en Klein Bedrijf

PerfectView is de meest eenvoudige en betaalbare standaard oplossing voor het MKB. Het maakt niet uit of u nu in de bouwnijverheid, zakelijke dienstverlening of industrie sector werkt. PerfectView regelt vele processen rondom relaties in het MKB op een eenvoudig, betaalbare maar vooral flexibele manier. Of u nu op zoek bent naar het plannen van activiteiten rondom uw relaties, project-uren registratie, een artikelenbestand, postregistratie, personeelsinformatiesystemen etc. het maakt niet uit want PerfectView regelt het! 10.000 bedrijven in Nederland gingen u voor. Nu u nog!

PerfectView kent voor alle sectoren een verscheidenheid aan standaard oplossingen die eenvoudig in gebruik zijn en tevens is iedere standaard oplossing heel eenvoudig aan te passen naar wens van iedere organisatie. PerfectView biedt voor het MKB de volgende standaard oplossingen:

Relatiebeheer professioneel
Relatiebeheer voor verkoop en marketing
Projectbeheer
Postbeheer
PV Personeelsbeheer
PV voor de muziekinstrumentenbranche

[ Voor 119% gewijzigd door Luppie op 29-06-2004 10:32 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Accountview, ABB, ABC Solutions, Absolute Computer Solutions Ltd, ACI, ACT, Advantage Business Systems, Afas, Aims Software Benelux, Allegis, Allsolutions, Altitude Software, Amcat, Amdocs, AMI International, Amyyon, Appenta, Applix, Apropos Technology, Archie (Aica), Ardexus, Arpimo, Arragon, Ascent Technology Ltd, Aspect, AssistPSA, Astea International, Avaya, Avaya, B.P.K., Baan, Balder Dialog, Batas Consultants, Blue Martini, Blue pumpkin, Bookmark, Brandmarc, BridgeHead Software, Brio Software Nederland, broadbase, Broadvision, Business Base, Business Objects, Capscan Ltd, Cash Software, Center 1 CRM, Charter, Chordiant, Cimtes Ltd, Cincom Systems, Cisco Systems Nederland, Claritas Nederland bv, ClickSoftware Europe Ltd, ClientProof, CODEL, Cognos, Co-maker, Computerplan, Contactive, Covide, CTB ICT, Customer Business Solutions, Cyberlan, Data Distilleries, Davilex, DBS Business Solutions, Defacto Software, Delphinium Consultancy, Dexton, DobriNET (under construction), E.piphany, Ecotel Business Solutions, eGain, eMailco, Eniac Business Solutions, Epicor Software Nederland B.V., e-result, Euro Partners, eWare (Accpac), Exact, Experian, Eyretel Plc, Firepond, FrontRange Solutions, Frontstep (voorheen Symix), Genesys, Glovia, GMT Europe B.V., Going Virtual, GoldMine, Hansa Business Solutions (UK) L, Harte-Hanks Ltd, Heart-Profit, Human Inference bv, Hyperion, I2 Technologies, IBS Nederland, ICE Systems Ltd, ICSB, IFS, IMI, IMPRO Informatiesystemen B.V., Improve Information Systems, Infinium, Infor: Business Solutions, Informatica, Information Builders, Inforswan, Intentia, Interactive Software Ltd, Interbiz Solutions, International Business Systems, Interstation Benelux b.v., INTRAC-CRM, iRevolution, Isah, ITE data, Iturnity, JD Edwards, Kalamazoo, Kalido, Kana, KB Info solutions, KIM - Customer Care Software, Knowledge Powered Solutions, KODE - Knowledge On Demand, KPD Groep, Lakeview Computers Plc, Liemar Automatiseringen, Lift BV, Lucris, Maconomy, Magic Software Enterprises, Magma Group, Mamut Software, Mapics, MapInfo, Marketic, Maxido, M-DIS, Mediasurface, Memocom, Metaphorix Ltd, Mex Solutions, Microsign, Microsoft Axapta, Microsoft CRM, Microsoft Great Plains, Microsoft Navision, MicroStrategy Benelux bv, Million Handshakes, MProof B.V., Multiactive Software Ltd, Multivers, MX-Contact, Navision, NCR Nederland, Newtel Essence, Noblis Salescommunication, Norkom Technologies, Nortel, Novius Business & Info Mgt, Onyx, OpenAccounts plc, Oracle Nederland B.V., Orad Logistics & Bus. Solutions, OverQuota, Parity Solutions, Peoplesoft, Peregrine, Perfectview, Péritus, Petards Corporate Knowledge, Pivotal Corporation, Point Information Systems, Proclarity, ProSales, PTC Nederland, QAS Nederland, Q-go Nederland BV, Quartess Integrated Solutions bv, Real Solutions, Realdata Systems, RelaX!, Resorsys Ltd, RFX-CRM, Richmond Systems, Ridder Datasystems, RLC Loyalty & Prospect, Ross, Rubicon, Salescompanion, Salesforce.com, SalesLogix, Salesmanager Software, SAP, SAS Institute, Scanmar, SCOPE Marketing Technology, SCT, Seagull, SeaHorse Solutions (UK) Ltd, Searchspace, Selectica, Selligent, Siebel, Silk Road Software Enterprise nv, Smart, SNT E-center, Solvision bv, Sonus en Trivium, Spss, Staffware, Statsoft, StayinFront, SunSystems, SuperOffice, Talisma, TeraData (division of NCR), Terrazur, Truston, Unit 4, Update.com, Van Gelder Informatika, Virtex, Visual Elk, Voffice, Webridge, WhiteLight Sys, WinRIS, Witness, XPert-Office, YellowBrick Solutions, Inc.,

Zo, hebben we de opsomming gehad.

Dan nu de vraag wat het mag kosten :P

edit:
En inderdaad zijn de genoemde Davilex opties, bedenk wel dat alles behalve de kleinste pakketten misschien overkill zijn. Misschien qua prijs maar ook qua functionaliteit.

Oeh en Oracle, SAP, Siebel noemen is hoe dan ook overkill :+
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 10:53:
Even spuit elf spelen O-) :
Je hebt Nortel in je opsomming staan maar volgens deze announcement hebben ze hun CRM oplossing juist verkocht...
http://www.nortelnetworks...ements/clarify/index.html
offtopic:
:D
Goed gelezen :P Weet ik, het is een vrij oud lijstje.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 29-06-2004 11:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Even spuit elf spelen O-) :
Je hebt Nortel in je opsomming staan maar volgens deze announcement hebben ze hun CRM oplossing juist verkocht...
http://www.nortelnetworks...ements/clarify/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor jullie reacties. De genoemde pakketten zijn zo goed als allemaal veel te groot (en te duur). Het enige wat ik wil is een NAW bestand, verjaardagen herinneren en mailinglijsten kunnen maken op basis van interesses. Zoals ik eerder meldde lukt het me niet om een bepaalde contactpersoon automatisch of direct via de invoer in Outlook aan een distributielijst te koppelen. Misschien heeft iemand hier zowiezo een oplossing voor. Die automatische herinneringen voor verjaardagen krijg ik ook nog wel aan ;)

Ik ga ondertussen nog even davilex proberen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:18:
Dank jullie wel voor jullie reacties. De genoemde pakketten zijn zo goed als allemaal veel te groot (en te duur). Het enige wat ik wil is een NAW bestand, verjaardagen herinneren en mailinglijsten kunnen maken op basis van interesses. Zoals ik eerder meldde lukt het me niet om een bepaalde contactpersoon automatisch of direct via de invoer in Outlook aan een distributielijst te koppelen. Misschien heeft iemand hier zowiezo een oplossing voor. Die automatische herinneringen voor verjaardagen krijg ik ook nog wel aan ;)

Ik ga ondertussen nog even davilex proberen...
Ja, over CRM is heel veel geschreven en er valt ook heel veel over te vertellen.

Kijk ook eens op crm.pagina.nl.

Maar als je echt iets heel erg simpels wilt hebben, dan zou ik grijpen naar davilex of perfectview.

Superoffice is erg uitgebreid en ook duur.
Pagina: 1