[ASP/FPDF] Een image neerzetten in VBScript

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een project binnen ons bedrijf gebruik ik fPDF voor ASP (voor de geinteresseerden die het nog niet kennen: http://www.aspxnet.it/public/default.asp )

Nu wil ik alleen via VBScript een plaatje invoegen, maar ik krijg steeds de foutmelding:
File does not begin with '%PDF-'.
Vanuit adobe reader

Hieronder het malifide gedeelte uit mijn code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<%@language=vbscript%>
<!-- #include file="fpdf.asp "-->
<!--#INCLUDE FILE="Include/DBSconnection.INC.ASP"-->
<%
FUNCTION Fu_get_Front()
    pdf.Image "logo.JPG", 100, 100, 100
END FUNCTION

'Create the PDF 
Set pdf=CreateJsObject("FPDF")
pdf.CreatePDF()
pdf.SetPath("fpdf/")
'Set the default font and start creation
pdf.SetFont "Arial", "",10
pdf.Open()

'Document contents
pdf.AddPage()
Fu_get_Front()

Fu_get_Standpunt()

Fu_get_Toelichting()

'Document end and output
pdf.Close()
pdf.Output()

Zonder:
pdf.Image "logo.JPG", 100, 100, 100
werkt de code perfect, de image staat in de root van de webpage waar ook dit bestand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 vindt het een iets te exotisch product om algemene bekendheid te veronderstellen.. :) Ik denk dat je meer response gaat krijgen bij het eigen support forum http://www.aspxnet.it/forum/default.asp :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beetle71
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:24
mmmmh, Als deze fpdf een beetje hetzelfde is als de fpdf voor php dan kun je er zo goed als zeker van zijn dat het komt doordat er een foutmelding ontstaat bij het openen van het plaatje, en die melding wordt dan naar de browser gestuurd, waardoor je die File does not begin with '%PDF-'. melding krijgt.
Probeer even uit te vinden of er een foutmelding ontstaat.
Als je IE gebruikt als browser moet je de link ook eens in een nieuw venster plakken. Waarschijnlijk krijg je dan wel de foutmelding te zien. (Dit komt doordat de browser nog steeds denkt dat het een PDF is terwijl er gewoon html(txt) terugkomt vanwege de foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beetle71 schreef op 29 juni 2004 @ 09:59:
mmmmh, Als deze fpdf een beetje hetzelfde is als de fpdf voor php dan kun je er zo goed als zeker van zijn dat het komt doordat er een foutmelding ontstaat bij het openen van het plaatje, en die melding wordt dan naar de browser gestuurd, waardoor je die File does not begin with '%PDF-'. melding krijgt.
Probeer even uit te vinden of er een foutmelding ontstaat.
Als je IE gebruikt als browser moet je de link ook eens in een nieuw venster plakken. Waarschijnlijk krijg je dan wel de foutmelding te zien. (Dit komt doordat de browser nog steeds denkt dat het een PDF is terwijl er gewoon html(txt) terugkomt vanwege de foutmelding.
Thank you very much, ik heb nog nooit met de php-versie ervan gewerkt, maar ik denk dat deze ASP variant heel netjes is gepoort aangezien ik nu de foutmelding krijg:

<B>FPDF error: </B>Unable to create output file: \\ir23s\WebSites.dev\Roosendaal\Prototype\radA884B.tmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37

mulder

ik spuug op het trottoir

Waarschijnlijk heeft IUSER_ nog geen rechten op die directory

oogjes open, snaveltjes dicht