[xp] MSN messengeraanloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Topicstarter
Als ik msn messenger wil laten aanloggen dan doet ie alleen bij mijn hotmail account niks. De poppetjes gaan heen en weer en dan houd het op. Met een ander account kan ik wel online. Ook op een andere locatie kan ik wel online met mijn eigen account.
Wat heb ik gedaan:
Msn Messenger 6.2 uninstall - reinstall
Opgeslagen accounts weggegooit
Msn 6.0 geinstalleerd en geupdate

En dit alles net nu ik met iemand over zee moet praten :'( 8)7

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Probeer ook of je op je Hotmail kan komen om je mail te kijken, misschien zijn ze bezig je hotmail-account bij te werken. Heb ik ook laatse tijd.

Anders kan je even googlen naar het programma Trillian, deze bevat ook een msn-inlog functie en werkt ook als de aloude messenger.

• HappyGilmore

HappyGilmore

Topicstarter
Eichii schreef op 29 juni 2004 @ 08:59:
Probeer ook of je op je Hotmail kan komen om je mail te kijken, misschien zijn ze bezig je hotmail-account bij te werken. Heb ik ook laatse tijd.

Anders kan je even googlen naar het programma Trillian, deze bevat ook een msn-inlog functie en werkt ook als de aloude messenger.
Hotmail is zonder problemen te benaderen. En trillian zie ik als een laatste redmiddel. http://www.e-messenger.net werkt ook goed maar ik wil mijn oude msn terug ;)

• HappyGilmore

HappyGilmore

Topicstarter
Ik ben weer verder gegaan met experimenteren:

Ik kan overal met mijn hotmail aanloggen behalve op mijn eigen pc
Iedereen kan zich op mijn pc aanmelden behalve ik.

Das toch absurt |:( 8)7 |:( 8)7

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Misschien staat er een error in je buddylist? Dan moet je ff een backup ervan maken en al je buddies verwijderen via het register. Je weet het natuurlijk nooit. Draai je een schil over MSN heen? Zoals MSN Plus!?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• HappyGilmore

HappyGilmore

Topicstarter
TRON schreef op 29 juni 2004 @ 09:36:
Misschien staat er een error in je buddylist? Dan moet je ff een backup ervan maken en al je buddies verwijderen via het register. Je weet het natuurlijk nooit. Draai je een schil over MSN heen? Zoals MSN Plus!?
Een error in mijn buddy list? backup maken hiervan, hoe doe ik dat?
Maar dat kan toch ook niet als ik gewoon kan aanmelden op andere pc's?
En nee, geen msn plus, gewoon msn messenger 6.2 voor XP

[ Voor 8% gewijzigd door HappyGilmore op 29-06-2004 09:40 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HappyGilmore schreef op 29 juni 2004 @ 09:39:
Een error in mijn buddy list? backup maken hiervan, hoe doe ik dat?
Maar dat kan toch ook niet als ik gewoon kan aanmelden op andere pc's?
En nee, geen msn plus, gewoon msn messenger 6.2 voor XP
Aanmelden op een PC waar je dat wél kan, en dan in het hoofdvenster naar "Contactpersonen" gaan. Kies hier voor "Contactpersonen opslaan" en sla de lijst op. Et voila, je lijst is opgeslagen / ge-backupped... :)

Maar Plus! erbij (installeren) maakt niets uit hoor. Het veranderd immers niets aan het aanloggen, het voegt alleen veel (en ook handige) nieuwe functies toe... :)

Ik denk trouwens niet dat het aan je PC ligt. Ik had gisteravond ook problemen met MSN (vanzelf af melden en aanmelden dat dan lang duurde). Was gisteravond niet de enige, dus misschien dat er nu mensen zijn, die er nog steeds last van hebben, waar jij dan één van zou kunnen zijn... :)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 29-06-2004 09:47 ]

• HappyGilmore

HappyGilmore

Topicstarter
GJ-tje schreef op 29 juni 2004 @ 09:46:
[...]
Aanmelden op een PC waar je dat wél kan, en dan in het hoofdvenster naar "Contactpersonen" gaan. Kies hier voor "Contactpersonen opslaan" en sla de lijst op. Et voila, je lijst is opgeslagen / ge-backupped... :)

Maar Plus! erbij (installeren) maakt niets uit hoor. Het veranderd immers niets aan het aanloggen, het voegt alleen veel (en ook handige) nieuwe functies toe... :)

Ik denk trouwens niet dat het aan je PC ligt. Ik had gisteravond ook problemen met MSN (vanzelf af melden en aanmelden dat dan lang duurde). Was gisteravond niet de enige, dus misschien dat er nu mensen zijn, die er nog steeds last van hebben, waar jij dan één van zou kunnen zijn... :)
Nou stel dat ik nog problemen heb, hoe kan het dan dat ik wel kan inloggen bij een andere pc? En op msn staat dat alle problemen verholpen zijn. Ik denk toch echt dat het aan mn pc ligt dus ik wil graag weten hoe ik msn plus alle registersleutels en instellingen weg kan halen voor een complete reinstalll

• HappyGilmore

HappyGilmore

Topicstarter
Ik wil toch nog ff kijken of er een oplossing gevonden kan worden voor mijn probleem.

Probleem:

Ik kan niet aanmelden met mijn hotmail account op mijn pc. Andere accounts kunnen wel aanloggen alleen mijn hotmail account niet. Ik kan met mijn account overal inloggen behalve op mijn eigen pc. Het lijkt dus wel of mijn hotmail account besmet is op mijn pc.

Meer duidelijkheid:

Als ik Messenger verwijder dan blijft mijn @hotmail.com (.Net passport) account aanwezig op mn pc. Dat kan ik zien als ik MSN weer opnieuw installeer. In het register is er niks meer van terug te vinden. (behalve dan die van Outlook Express 6.0)
Ik zou die wel voor goed weg willen hebben, misschien dat dat helpt.

MSN Messenger 4.7 heeft er geen last van maar als ik 6.2 installeer dan loopt ie zoals boven beschreven gewoon weer vast.

Ideeen????

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt alsof je hotmail gekoppeld is aan je Windows messenger (de 4.7 dus). MSN mssg en win mssg zijn 2 aparte dingen, goed in de gaten houden dus.
Wat je kunt proberen is je credentials weghalen. Dat MOET je mbv de search kunnen vinden...ik heb het zo nl zelf ook ooit gevonden. Zie http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart

Dan is er als het goed is niks meer gekoppeld. En dan probeer je het nog eens. Overigens wel aan te raden dan om de windows messenger uit te schakelen; voor MSN mssg zijn veel meer plugins beschikbaar ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• HappyGilmore

HappyGilmore

Topicstarter
The_Eagle schreef op 15 september 2004 @ 16:33:
Klinkt alsof je hotmail gekoppeld is aan je Windows messenger (de 4.7 dus). MSN mssg en win mssg zijn 2 aparte dingen, goed in de gaten houden dus.
Wat je kunt proberen is je credentials weghalen. Dat MOET je mbv de search kunnen vinden...ik heb het zo nl zelf ook ooit gevonden. Zie
Dan is er als het goed is niks meer gekoppeld. En dan probeer je het nog eens. Overigens wel aan te raden dan om de windows messenger uit te schakelen; voor MSN mssg zijn veel meer plugins beschikbaar ;)
Geprobeerd. Ik heb de map credentials weggegooid en dan is inderdaad de lijst van alle logins weg maar nog steeds hetzelfde probleem 8)7
Mijn account is gewoon behekst op mijn pc })
Pagina: 1