Toon posts:

3-voudige voeding Proliant-1600 defect..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq Proliant met een 3-voudige voeding (Partnr 283606-001) die de volgende problemen geeft:
Als de 3 voedingen op het lichtnet worden aangesloten draaien alleen de ventilatoren van de voedingen. De voeding is ook voorzien van een groen ledje, deze blijven alle drie uit. Normaal gesproken zou het ledje, als de voeding aangesloten is, gaan branden. Omgeacht of het systeem aan staat.

De problemen zijn opeens begonnen, daags ervoor draaide het systeem nog als een tierelier. Nadat het systeem was uitgezet wilde het niet meer opstarten.

Nu heb ik helaas geen tweede voeding die ik met de huidige kan uitwisselen en hang dus af van speurwerk ;)
Op Internet heb ik geen manual oid van het bovenstaande partnr kunnen vinden. Ik heb de voeding uit het systeem gehaald maar geen losse kabels of slechte verbindingen kunnen constateren.

Heeft er iemand ervaring met deze voedingen? Ik kan mij nog voorstellen dat de powerschakelaar van het systeem defect is, maar volgens mij zou dan in ieder geval het ledje achter op de voeding nog moeten branden.... toch..?

Hoe kan ik detecteren of de voeding echt defect is ... :?

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
de 3 voedingen zijn toch redundency ? de server moet op 1 voeding ook kunnen werken..

Verwijderd

Topicstarter
burp2001 schreef op 29 juni 2004 @ 08:42:
de 3 voedingen zijn toch redundency ? de server moet op 1 voeding ook kunnen werken..
Dacht ik eigenlijk ook... dus kwam ik, al eliminerend, uit op de powerschakelaar. Maar
dan zouden de ledjes moeten branden ...
Ik ben even lost ... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand ervaring met deze voeding?
Compaq zat in het land ... :)