Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Novaxess staat los van de Adsl door de KPN, ze hebben namelijk hun eigen infrastrutuur. Let er wel op de Novaxess voor de zakelijk markt is bedoeld.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Nou, ze schijnen ook particulier te leveren, alleen dat wil je niet: kosten 500 gulden per maand. Ik heb er kort voor een opdracht gezeten.
Nee is gelukkig geen geheime informatie
(overigens weet ik ook niet zeker of het bedrag helemaal klopt, maar het is in elk geval erg hoog, dat weet ik wel)
Voor dat bedrag krijg je wel 2mbit down (en volgens mij ook 1 mbit up).
Oh ja, wat ik was vergeten te melden is dat die post-code check zeeeeeer zelden wordt geupdated en zeer ruim genomen wordt. Dus zoiets van ergens begin volgend jaar, lekker vaag.
Nee is gelukkig geen geheime informatie
(overigens weet ik ook niet zeker of het bedrag helemaal klopt, maar het is in elk geval erg hoog, dat weet ik wel)
Oh ja, wat ik was vergeten te melden is dat die post-code check zeeeeeer zelden wordt geupdated en zeer ruim genomen wordt. Dus zoiets van ergens begin volgend jaar, lekker vaag.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
1 mbit up, da's wel ergOp dinsdag 09 oktober 2001 23:36 schreef budi het volgende: