Dag mensen,
ik wil een database snel vullen door ; gescheiden emailadressen in mijn form te zetten en deze de emailadressen apart in de database te zetten naar een gespecificeerde groep.
ik heb nu:
-groeps id gespecificeerd
-tel alle emailadressen die ingegeven zijn
-array gemaakt van de adressen
-daarna door een counter de array laten nabootsen om ze daarna zo in de database te laten zetten
ik weet niet of jullie misschien nog een ander idee hebben om alles netjes na het submitten van het betreffende form apart alles te zetten in de database ?
Ik heb al een groot gedeelte maar hij werkt niet zoals ik reeds aangaf >>>>
hij geeft nu de array naar die ik nagebootst heb weer maar gewoon als tekst en niet als daadwerkelijke waarde ?!?! Mij lijkt dat het hierna moet werken, denk ik. Maar een verfrissend idee om alles netjes toch na het form alles apart toe te voegen is zeer welkom.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mijn scriptje na het form>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
heb het even op deze manier gedaan want op de eigenlijke manier zoals ik het wilde doen :
" '.${" batch[$i] "}. ' "
werkte nie ($i is de betreffende counter),
PS: mogelijke invoer: ja@ja.nl;ja2@ja2.nl
alvast many THANKSSSSSS
ik wil een database snel vullen door ; gescheiden emailadressen in mijn form te zetten en deze de emailadressen apart in de database te zetten naar een gespecificeerde groep.
ik heb nu:
-groeps id gespecificeerd
-tel alle emailadressen die ingegeven zijn
-array gemaakt van de adressen
-daarna door een counter de array laten nabootsen om ze daarna zo in de database te laten zetten
ik weet niet of jullie misschien nog een ander idee hebben om alles netjes na het submitten van het betreffende form apart alles te zetten in de database ?
Ik heb al een groot gedeelte maar hij werkt niet zoals ik reeds aangaf >>>>
hij geeft nu de array naar die ik nagebootst heb weer maar gewoon als tekst en niet als daadwerkelijke waarde ?!?! Mij lijkt dat het hierna moet werken, denk ik. Maar een verfrissend idee om alles netjes toch na het form alles apart toe te voegen is zeer welkom.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mijn scriptje na het form>>>>>>>>
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| list($batch)=(array(split(";", $batch_email))); $count_batch_email=count(split(";", $batch_email)); print" de ingevoerde email-adressen: $batch_email<br> de gelecteerde groep-id: $c_g_id<br> count: $count_batch_email<br><br> $batch[0]<br> >>>hier lukt ie wel om als waarde te zien $batch[1]<br><br> "; for ($i=0; $i< $count_batch_email; $i++) { $sleutel='batch'; $haak1='['; $haak2=']'; $ding="$sleutel$haak1$i$haak2"; print"split$i:"; >>>> hier niet ?!?!? print '.${'$ding'}.' ; print"<br>"; } |
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
heb het even op deze manier gedaan want op de eigenlijke manier zoals ik het wilde doen :
" '.${" batch[$i] "}. ' "
werkte nie ($i is de betreffende counter),
PS: mogelijke invoer: ja@ja.nl;ja2@ja2.nl
alvast many THANKSSSSSS
[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 29-06-2004 02:11 . Reden: [php]-tags hebben we niet voor niets... ]