Toon posts:

bestanden op mijn webspace onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb sinds ongeveer een jaar adsl via tiscali, niks mis mee. Sind kort ben ik ook gebruik gaan maken van de webspace die ik erbij kreeg. Via FlashFXP heb ik er dingen opgezet. Nu heb ik niet zoveel verstand van dat programma en heb ik volgens mij wat doms gedaan. Ik had een map met fotos en daarvan heb ik ALLE recht uitgezet dus ik kan er niet meer in... Hij wordt zelfs niet meer aangegeven in FlashFXP maar wel op de server.
Is er nog een manier om deze weer zichtbaar te maken zodat ik hem kan wijzigen of verwijderen?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Misschien gewoon even een mail sturen naar de helpdesk of zij het even voor je willen aanpassen?

Raku

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je kunt proberen hem handmatig te CHMOD-den zonder dat je de files ziet. Volgens mij heeft FlashFXP wel ergens een optie voor raw commando's sturen :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eh, als je geen rechten voor het bestand hebt, zie je deze normaal gesproken toch echt wel. Het zou wel kunnen dat je de inhoud van een directory niet meer zien mag, dan moet je meer rechten aan die directory zelf geven. Het lijkt me dus dat je iets anders fout doet. Of zit ik hier nu naast?

🌞🍃