Toon posts:

Netwerk valt uit!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Ik heb sinds kort een adsl verbinding van demon. Krijg je zo'n ZyXEL 650R modem bij. Daar heb ik een 3Com OfficeConnect 802.11g wireless gateway aan vast zitten met 4 pc's en 1 iMac.

Voor eMule staan sommige poorten open. Verder niks raars.

Nu heb ik een probleem!
Het komt wel is voor dat ik meerdere malen per dag de stekker van die router ff eruit moet trekken om weer verbinding te krijgen met internet en alle computers.

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen! Relaxed als iemand een oplossing weet.

Mszl

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gebeurd het ook als emule uit staat ..
(mischien loopt je nat tabel vol)

Iperf

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 06:29

Tux

Is de firmware op de router helemaal up to date?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik heb wel eens gehoord dat sommige routers op hun gat gaan als p2p clients heel veel verbindingen tegelijk proberen te openen. Weet hier overigens niet het fijne van.
Probeer het eens zonder eMule voor een paar dagen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Hé bedankt voor de snelle reacties! Relaxed

Fish en Dawuss, ik ga ff kijken hoe het gaat als niemand een tijdje aan het downloaden is. Hoe moeilijk dat ook zal zijn.......

Tux...ga ook ff kijken of die firmware up to date is...

Thanx piepels!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:54

gws24

Thinking is hard!

dawuss schreef op 28 juni 2004 @ 23:10:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige routers op hun gat gaan als p2p clients heel veel verbindingen tegelijk proberen te openen.
Klopt! Stel het aantal connecties dat emule maximaal mag/kan openen lager in, dan zou de router er geen problemen mee moeten hebben (natuurlijk wel op elke pc :) )

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

De ZyXEL 650R heeft daar inderdaad last van. Ik heb ook een 650R met een Demon-lijn en met standaard-settings van eMule of een ander P2P-programma kan dat inderdaad dit soort problemen opleveren.
Pagina: 1