Knopje Canon BJ-200ex is lam

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:15
Nou de titel zeg het al.. Het Power knopje van mijn Canon BJ-200ex printer is lam. Ik heb net de user manual van deze printer online zitten doorspitten, maar niets over hoe ik dat ding uit elkaar haal. Iemand ervaring hiermee en waar ik hem kan open maken. Voorkant heeft geen zin, dan kan ik er niet bij....

Voor meer info over de printer en hoe hij er ook alweer uitziet, check http://www.nefec.org/UPM/printers/mca20x.htm

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:15
Ik heb het al gevonden, haal eerst alle papiergeleiders eraf, dat is gewoon voorzichtig trekken.
Vervolgens zie je in de verre rechter en linker hoek twee lipjes. Buig die naar binnen en trek voorzichtig aan de voorkant, met een beetje geweld trek je hem los. Ik zit nu nog te kijken wat het lamme knopje veroorzaakt, maar daar kom ik ook wel achter.

Voor de volledigheid: het werd veroorzaakt door een afgebroken palletje onderaan het knopje, stukje ducktape doet wonderen => gefixed...

Hoor net via iemand op msn dat je hem ook automatisch kan laten aangaan.. Hoe en wat weet ik ook niet..

topic kan dicht

[ Voor 26% gewijzigd door Aristos op 28-06-2004 23:29 ]

Verwijderd

:)

We zijn blij dat we je van dienst konden zijn :Y)

Wel mooi dat je de oplossing ff post, is weer mooi voor de zoek functie