XP - AVI problemen

Pagina: 1
Acties:

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:39
Hallo allemaal,

heb hier een heel vaag probleem:

Als ik een AVI afspeel in media player gaat dit soms goed en soms niet goed. dit hangt van het bestand af. Feit is, dat de bestanden die ik capture met Adobe Premiere het NIET doen. De bestanden zijn echter niet beschadigd, want op een memstick gezet draaien ze wel op een andere pc EN nu komt het rare ALS IK ZE IN NERO PLAYER draai doen ze het wel.

Oja in premiere zelf doen ze het ook niet (dat is eigenlijk het grootste probleem)

Is dit een codec probleem??

Zo ja, dan snap ik het niet want de andere pc (waar de filmpjes het wel doen) heeft exact dezelfde codecs.

Als dit geen codec probleem is, dan snap ik het ook niet meer.

(ik snap het dus zowieso niet meer. :P )

[ Voor 7% gewijzigd door hesselbeertje op 28-06-2004 22:30 ]

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Probeer eens de codecpack genaamd FFDshow. Deze werkt namelijk meestal wel. Je kunt even googlen naar de url.

Hier werkt die codecpack in ieder geval perfect :)

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761

Dat is de link van de codec pack :)

Ook is het misschien nuttig wat andere players te gebruiken dan WMP , iets als Bsplayer is misschien wel makkelijker ook ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Raku op 28-06-2004 22:38 ]

Raku

• hesselbeertje
  • Laatst online: 03-08 17:39
Nouja het vreemde is dat media player bij het afspelen allemaal blokjes laat zien met daarbij geluid dat totaal niet bij het fragment hoort. (het is wel echt geluid, geen ruis. Heb het even getraceerd het is een mp3 met bach erop die heb ik idd op mijn pc. Mp3 verwijderen geeft ander geluid, weer een willekeurige mp3...)

Dus als ik een extra codec installeer gaan mp nogsteeds met de oude codec op stap, hij weet namelijk niet dat die niet deugt.

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...