Toon posts:

BEFSR41 V3 gebruiker uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort een router aangeschaft voor thuis gebruik.
zusje, moeder enz. je kent het wel.
Mijn moeder heeft liever niet dat mn zusje als ze huiswerk heeft achter de pc gaat zitten internetten, msnen enz.

Nu beschik ik over de volgende router Linksys BEFSR41 V3 mijn vraag is hoe schakel je gebruiker(s) 2+3 uit? softwarematig? dus niet het kabeltje eruit :)
Ik heb de handleiding gelezen ook gezocht op internet maar heb niets kunnen vinden.

Alvast Bedankt!!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Kabel eruit trekken is denk ik toch de makkelijkste optie. Als het niet in een handleiding staat word het best lastig.

Wat je wel op afstand kan doen is poort 80 en de poort van msn blocken :P Maar misschien kan je moeder ook niet zo moeilijk doen en haar gewoon achter de pc weghalen :)

//edit

Als je via dhcp werkt kun je meestal wel restricties of toegestane connecties gebaseerd op je mac-adres configureren. Daar al eens aan gedacht?

[ Voor 22% gewijzigd door Raku op 28-06-2004 21:29 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Simulated Zero schreef op 28 juni 2004 @ 21:28:
Kabel eruit trekken is denk ik toch de makkelijkste optie. Als het niet in een handleiding staat word het best lastig.

Wat je wel op afstand kan doen is poort 80 en de poort van msn blocken :P Maar misschien kan je moeder ook niet zo moeilijk doen en haar gewoon achter de pc weghalen :)

//edit

Als je via dhcp werkt kun je meestal wel restricties of toegestane connecties gebaseerd op je mac-adres configureren. Daar al eens aan gedacht?
Nee niet aangedacht, ik kan heel veel configureren maar zoveel verstand van netwerken heb ik niet. vind het erg jammer dat er niet gewoon een schakelingetje is.