[SMC Wireless network] Applicatie start niet volledig

Pagina: 1
Acties:

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:13

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Hi all,

Ik heb iets vreemds op m'n ma's laptop en het opzetten van de draadloze netwerkverbinding (SMC).

Het probleem zit in het feit dat het programmatje wat voor de Wireless netwerk verbinding zorgt na een reboot eerst een 'Apply changes' nodig heeft in het hoofdtabblad (Configuration) alvorens het de verbinding opzet. Dit (starten van het profiel) gebeurt dus niet automatisch helaas.

In het verleden (eerder SMC kaartje icm oudere applicatie) gaf dit geen problemen.

Iemand een ideetje waar dit aan kan liggen? :?

Verdere info:

XP home SP1

Applicatie:
SMC2835W 2.4GHz 54 Mbps Wireless CardBus Adapter Utility
Driver version: 2.1.13.1
Application version: 01.00.00.09

Godfather Bodybuilding topic reeks

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:13

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
*kickje*

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:23
Heb hetzelfde probleem gehad, zelfde hardware, toen onder Win2K. Je kunt gratis de SMC Helpdesk bellen en het probleem uitleggen, al hadden ze voor mij toen geen oplossing. Ik heb het opgelost met een reinstall, toen naar Win XP. Aan de andere kant, zonder dat tooltje draaide de verbinding bij mij ook goed, alleen kon ik niets instellen, en dat is lastiger als je met encryptie enz. aan de slag gaat.

Flickr

Verwijderd

MrJ schreef op 28 juni 2004 @ 21:22:
Hi all,

Ik heb iets vreemds op m'n ma's laptop en het opzetten van de draadloze netwerkverbinding (SMC).

Het probleem zit in het feit dat het programmatje wat voor de Wireless netwerk verbinding zorgt na een reboot eerst een 'Apply changes' nodig heeft in het hoofdtabblad (Configuration) alvorens het de verbinding opzet. Dit (starten van het profiel) gebeurt dus niet automatisch helaas.

In het verleden (eerder SMC kaartje icm oudere applicatie) gaf dit geen problemen.

Iemand een ideetje waar dit aan kan liggen? :?

Verdere info:

XP home SP1

Applicatie:
SMC2835W 2.4GHz 54 Mbps Wireless CardBus Adapter Utility
Driver version: 2.1.13.1
Application version: 01.00.00.09
Ik denk wat je wat te hard in je laptop heb geknepen, sja dat krijg je van dat getrain..

Antw:

Download een 3e partie software like netstumbler of zxtag