SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Gefeliciteerd Canaria en veel plezier met modden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Gefeliciteerd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 20:23 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Opi op 28-06-2004 20:29 ]
Idd
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Verwijderd
zal vast wel een goede aanwinst zijn
veel succes Canaria
Verwijderd
Als je als user de mods op een forum moet vrezen, zit er iets zwaar fout.
(Of je moet bezig zijn met het doen van erg foute dingen, Osiris... warez enzo....)
Een van de grootste Gadget mutsen die ik ken
Wie staat er boven haar? Eens gaan babbelen met momania en Korakal.apen-nootjes schreef op 28 juni 2004 @ 20:25:
[...]
IddHet wordt wel steeds linker hier op het forum... straks moeten we tegen iedereen aardig worden
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Veel succes
Raku
met ^^^SmartDoDo schreef op 28 juni 2004 @ 20:28:
[...]
Een van de grootste Gadget mutsen mensjes die ik kenHad ook niet anders verwacht dan deze stap
van harte feli met je nieuwe rode jasje
Of bannen.Steve schreef op 28 juni 2004 @ 20:32:
Feli! Nu kan je al dat opdringerige mannenvolk PM's gaan sturen.

Pas jij dan maar op
[ Voor 59% gewijzigd door Turkish op 28-06-2004 20:34 ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
Net zoals Schouw een logische keuze was voor het BeveiligingsforumSmartDoDo schreef op 28 juni 2004 @ 20:28:
Een van de grootste Gadget mutsen die ik kenHad ook niet anders verwacht dan deze stap
Dat kan zeg geloof ik nog net niet gelukkig
Nee, gelukkig heeft ze daar de knopjes nog niet voor mag ik hopen dan en ook die PM's kan ze toch nog ni versturen ?? Die krijgen mod's pas na 2 maanden (en zo niet dan ben ik voor om dat bij deze in te voeren
Maar idd maar eens met haar leidinggevende gaan praten??
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Hier neem ik een

Verwijderd
Volgens mij mogen alleen HGA's bannen? Dacht ik...apen-nootjes schreef op 28 juni 2004 @ 20:35:
Nee, gelukkig heeft ze daar de knopjes nog niet voor mag ik hopen dan en ook die PM's kan ze toch nog ni versturen ?? Die krijgen mod's pas na 2 maanden (en zo niet dan ben ik voor om dat bij deze in te voeren)
Maar idd maar eens met haar leidinggevende gaan praten??
Ja, inderdaad... sommige users (vooral diegenen die mods IRL kennen) krijgen zo'n shitload aan nutteloze PM's...Osiris schreef op 28 juni 2004 @ 20:34:
Dat kan zeg geloof ik nog net niet gelukkigPM's kunnen sturen is denk ik al erg genoeg voor ons usertjes
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 20:38 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
* Stoffel is benieuwd
Anders mag je iedereen stuk voor stuk gaan feliciteren._-SToFFeL-_ schreef op 28 juni 2004 @ 20:43:
Is het trouwens policy dat de nieuwe mod in kwestie hier niet post voor er minstens 50 posts geweest zijn? Worden ze tijdelijk gebanned? Waarom reageren ze altijd pas heel laat?
* Opi is benieuwd
[ Voor 8% gewijzigd door Opi op 28-06-2004 20:45 ]
Neuh, ze is druk bezig al het nieuws te bekijken, vandaar_-SToFFeL-_ schreef op 28 juni 2004 @ 20:43:
Is het trouwens policy dat de nieuwe mod in kwestie hier niet post voor er minstens 50 posts geweest zijn? Worden ze tijdelijk gebanned? Waarom reageren ze altijd pas heel laat?
* Remy is benieuwd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ehm, omdat het best wel druk is op msn en icq ineens_-SToFFeL-_ schreef op 28 juni 2004 @ 20:43:
* Canaria is benieuwd
Thanx iedereen!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Succes Canaria!
Who is John Galt?
Gefeliciteerd.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Dan moet je niet half GoT toevoegenCanaria schreef op 28 juni 2004 @ 20:47:
Ehm, omdat het best wel druk is op msn en icq ineens
Thanx iedereen!
AchzoCanaria schreef op 28 juni 2004 @ 20:47:
[...]
Ehm, omdat het best wel druk is op msn en icq ineens
Thanx iedereen!
Was ik je nog vergeten te feliciteren ook nog
NoooAbbadon schreef op 28 juni 2004 @ 20:47:
Feli! En dat je veel slotjes mag zetten, stompzinnige threads in de kiem mag smoren en je macht over het bezoekende plebs keihard laat gelden
Goeie zaak ????

*inkoppertje*
Wat weten vrouwen nou van techniek
*/inkoppertje*
met een korreltje zout nemen hoor!!
Vrouwen zijn minder snel op hun pik te trappen aangezien ze die niet hebben.
Wat heeft dat nou met voetballen te maken?*inkoppertje*
*/inkoppertje*
Ik neem het wel met een zakje apen-nootjesmet een korreltje zout nemen hoor!!
Who is John Galt?
Stelletje aso's
Ja, nu kunnen de mannen ook hun diensten aanbieden.
Alsof jij iets van techniek weet.*inkoppertje*
*/inkoppertje*
Dat wou ik ook weer niet zeggen neeOpifexMaximus schreef op 28 juni 2004 @ 20:55:
[...]
Stelletje aso's
[...]
Ja, nu kunnen de mannen ook hun diensten aanbieden.
[...]
Alsof jij iets van techniek weet.
maargoed.. we gaan nu teveel off-topic.. voor deze ongein kom ik wel op ICQ
Ontopic verder dus, iedereen... Feliciteren maar !!!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Waarom mensen er soms bij moeten zetten "nog nooit van gehoord" als ze gaan feliciteren snap ik eigenlijk niet. Ik zeg, zeg dan nix...

Canaria, (formerly known as * Haas zelfs geloof ik
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
(Niet stiekem ook APL ambities?)
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

en vanzelfsprekend nog net als in CA welkom bij de club :+
Moet dit nu niet even aangepast worden op de Forum Index dan?
micheljansen.org
Verwijderd
Sorry hoor, maar ze is nét twee uur crew. De forumindex aanpassen is niet het enige dat er gedaan moet worden als iemand toetreedt tot de crew dus geef het alsjeblieft even tijd.dawuss schreef op 28 juni 2004 @ 21:51:
offtopic:
Moet dit nu niet even aangepast worden op de Forum Index dan?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
2e vrouwelijke moderator, nu van een techforum
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Maandje proeftijdVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:53:
[...]
Sorry hoor, maar ze is nét twee uur crew. De forumindex aanpassen is niet het enige dat er gedaan moet worden als iemand toetreedt tot de crew dus geef het alsjeblieft even tijd.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
curry684 schreef op 28 juni 2004 @ 21:46:
Vrouwen in de crew
en vanzelfsprekend nog net als in CA welkom bij de club :+
GEBRUIK DIE EDIT KNOP NONDEJU!!!!
Zo positief genoeg

[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 28-06-2004 23:02 ]
Heel veel succes met je neiuwe bijbaan
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Gefeliciteerd Canaria
The devil is in the details.
Wie is nummer 2 danRiemer Reinalda schreef op 28 juni 2004 @ 22:44:
Feli Canaria
2e vrouwelijke moderator, nu van een techforum![]()
Ik tel er maar 1?
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ARME AOW’er
Hij doelde waarschijnlijk op Llewella die ondertussen geen moderator meer is
The devil is in the details.
Ow ik dacht op een andere vrouw die nu moderator wasDecember schreef op 28 juni 2004 @ 22:56:
[...]
Hij doelde waarschijnlijk op Llewella die ondertussen geen moderator meer is
Niet die al weg was
Succes Canaria
En vrouwtjes in de crew is altijd leuk
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Feli
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Whoops, had niet echt de tijd in de gaten gehouden of zoVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:53:
[...]
Sorry hoor, maar ze is nét twee uur crew. De forumindex aanpassen is niet het enige dat er gedaan moet worden als iemand toetreedt tot de crew dus geef het alsjeblieft even tijd.
Ik heb er helemaal geen haast mee hoor, wilde jullie d'r alleen even aan herinneren
micheljansen.org
een echte GT'ster
toen ik het lampje van med zag branden hoopte ik eigenlijk op meer info over moto-moi
Maar dit is goed nieuws en mag gevierd worden
[ Voor 51% gewijzigd door Outerspace op 28-06-2004 23:39 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[utopie]
En Abbadon begrijpt het ook nog niet helemaal
[/utopie]
Music Addicted
Blauw zal haar nog beter staan. Kwartetjes heerschen
* Robin kijkt naar fee-tje en zomâh
^^ ook namens moisanfranjake schreef op 28 juni 2004 @ 21:03:
Feli canariaHeel veel plezier succes en sterkte in je nieuwe functie
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Alleen jammer dat telefoons buiten GT vallen

[ Voor 43% gewijzigd door vooghel op 29-06-2004 08:49 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
[ Voor 8% gewijzigd door -ET- op 29-06-2004 08:46 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.