Toon posts:

divx compressen met virtualdub

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke Ik heb een film klaar met ondertiteling, maar telkens wanneer ik hem met virtualdub wil compressen wordt hij te groot of er vliegt kwaliteit vanaf.
Weet iemand hoe ik precies hetzelfde krijg met ondertiteling
alvast bedankt

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Sjoerdluijs, als een mod je vorige topic dicht gooit, is het niet de bedoeling er weer eentje te openen hoor ;)
Kijk even de de slottopic van je vorige post (Virtualdub). Daar staan een aantal oplossingen in vermeld. Op genoemde sites is de oplossicht echt wel te vinden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Dat is gewoon een kwestie dat je de verkeerde compresie gebruikt.
Xvis is vrij goed, maar VP6 is nog beter _/-\o_ .

Er was zo grote codec test geweest end 2003 op www.doom9.org

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie dus Spider.007 in "Virtualdub" en FAQ Forumgedrag zoals in je mailtje is uitgelegd.

Zo'n topic is prima, maar geef dan wel aan waarom de enorm veel tips op het internet verspreid niet werken. Check hoe dan ook het sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in Software Algemeen, daar staat een lijst met sites met goede tips voor het antwoord. Op GoT is het toch de bedoeling om het eerst zelf te proberen, anders blijven we dezelfde antwoorden geven :)

Zomaar een nieuw topic openen en dan "domweg" dezelfde vraag herhalen heeft nooit zin: sluiten doen we niet voor onze lol, enkel om het voor jullie gebruikers interessant te houden :)

En inderdaad moet je naar compressie en codecs kijken. Maar dat is duidelijk uitgelegd in de veel howto's. Probeer het wel eerst met een kleiner filmpje uit :P

Mail anders eerst even een van ons moderators als je het beleid hier niet snapt, voor je een nieuw topic opent.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 28-06-2004 22:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.