Toon posts:

[nero vision] menu in AVI film *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht maar niets gevonden
Ik wil met Nero vision een menu maken, voor een avi film die op dvd staat

dus eerst een menu, klik je op plaatje, en dat daarna die avi film begint weet iemand of dit kan en hoe?

alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

overal gezocht en niets gevonden?

[google=nero vision dvd menu]

Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken toch?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dan met nero vision iets ga maken
maakt hij er een dvd van. maar het moet gewoon een avi film blijven maar dan met menu
wie kan me hierbij helpen

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 11:27
Is denkbaar, maar mij is geen apparaat/software-player bekend waarmee dat kan.

Het bedienen van een dvd via een menu is iets dat mogelijk wordt gemaakt door de specifieke combinatie van video-dvd en dvd-speler-software, voorwaarde hierbij is tevens de codering van audio en video in bepaalde vorm waaronder avi niet valt.

Verwijderd

Menu's in AVI heb ik nog nooit gezien. En ik durf wel te beweren dat dat gewoon niet kan. Met AVI, en de onderliggende codec structuur, kun je alleen data aanleveren die constant is in de tijd, dat is een menu dus niet (wachten tot je ergens klikt). (dat is overigens ook de reden dat VBR audio niet erg lekker werkt in AVI).

Verwijderd

menu in avi film _/-\o_
meld je het als t gelukt is :P haha

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Menu kan wel: op een data CD kan je zelf een menu bouwen in je favoriete programmeertaal of zelfs een batch. Maar zeker niet ingebouwd in de AVI of voor je standalone DVD / DivX player nee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kijk eens naar Matroska.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1