Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 16:38

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik heb via marktplaats vandaag een Palm m130 besteld, maar in screenies (en ook in de online handleiding) zie ik niks over een aansluiting voor een koptelefoon. Nou wil ik 'm als MP3 speler laten fungeren, en zodoende vraag ik me af of iemand weet hoe je op zo'n palm een koptelefoon aansluit. Ik meen iets te hebben gelezen over SDkaartes, maar echt duidelijker werd het niet.

Heb de search geprobeerd en google, maar helaas zonder resultaat...

• noma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 09:06
Volgens mij zit er helemaal geen koptelefoon-aansluiting op en ook mp3's beluisteren kan je wel vergeten. Net zoals de M500 zit er geen luidsprekertje in (enkel iets dat basisgeluidjes kan maken).

• apNia

apNia

Topicstarter
noma schreef op 28 juni 2004 @ 19:09:
Volgens mij zit er helemaal geen koptelefoon-aansluiting op en ook mp3's beluisteren kan je wel vergeten. Net zoals de M500 zit er geen luidsprekertje in (enkel iets dat basisgeluidjes kan maken).
hmm ja ik was alleen in de veronderstelling dat dat speakertje 't wel voort kon brengen :(
En er is geen alternatieve oplossing hiervoor (dat SDkaartjes gedoe :?)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik meen iets te hebben gelezen over SDkaartes, maar echt duidelijker werd het niet.
Dan kom je meer tegen dan ik. Ik denk namelijk dat het een no-go is.

noma, er zit idd geen aansluiting op en SD kaartjes met een 3,5" aansluiting bestaan voor zover ik weet niet niet :)

• apNia

apNia

Topicstarter
Dus er is geen echte optie om de m130 als MP3 speler te laten fungeren?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
apNia schreef op 28 juni 2004 @ 19:22:
Dus er is geen echte optie om de m130 als MP3 speler te laten fungeren?
Tip: Doe de volgende keer eens wat onderzoek voor je iets gaat kopen ... Je zult wel iets hebben gehoord en gedacht hebben dat je nu goedkoop uit was.

Alle PocketPC's en de recentere palms kunnen zonder problemen MP3's afspelen en hebben ook op de een of andere manier de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden mbv sd, compact flash of ander geheugen.

-

• apNia

apNia

Topicstarter
Juicy schreef op 28 juni 2004 @ 19:26:
[...]

Tip: Doe de volgende keer eens wat onderzoek voor je iets gaat kopen ... Je zult wel iets hebben gehoord en gedacht hebben dat je nu goedkoop uit was.

Alle PocketPC's en de recentere palms kunnen zonder problemen MP3's afspelen en hebben ook op de een of andere manier de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden mbv sd, compact flash of ander geheugen.
Uit onderzoek is gebleken dat de m130 dat ook kan ;) (sterker nog, krijg er een 64MB kaartje bij!)
Echter, het gaat hier meer om een aansluiting voor koptelefoon die ik mis.

Bovendien heb ik hem niet gekocht met als aim m'n mp3 speler te vervangen, puur als agenda, het mp3 gedeelte kwam pas later bij me op. Maar ik ben helemaal nieuw in de PDA-wereld, dus geen idee wat de mogelijkheden zijn voor een koptelefoonaansluiting als die mist :)

• noma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 09:06
Er is inderdaad geen enkele mogelijkheid om MP3's uit de M130 te krijgen.
Iets meer onderzoek op voorhand had je de aankoop kunnen besparen...

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Ik zie net inderdaad dat de m130 een sd slot heeft. Had ik totaal niet verwacht ... :)

Maar ik weet niet of de m130 krachtig genoeg is om MP3's te decoderen.

Zie deze link voor wat meer mp3 info
http://palmgear.mykbpro.com/Article_1CE46.aspx

-

• apNia

apNia

Topicstarter
noma schreef op 28 juni 2004 @ 19:31:
Er is inderdaad geen enkele mogelijkheid om MP3's uit de M130 te krijgen.
Iets meer onderzoek op voorhand had je de aankoop kunnen besparen...
Bovendien heb ik hem niet gekocht met als aim m'n mp3 speler te vervangen, puur als agenda, het mp3 gedeelte kwam pas later bij me op.
:X

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
Ehm wat maakt het uit of het nou wel mp3's kan afspelen of niet? Er zit toch geen aansluiting op? Dan maakt het toch ook erg weinig uit of er nou een Amd A128 50000+ inzit? :P

[disclaimer: bovenstaande gegevens kunnen afwijken van de realiteit :P ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

m130 kan GEEN Mp3 afspelen. Punt uit. Alleen sommige Sony Clié's uit de pre OS5 periode kunnen MP3's afspelen.

Vooronderzoek was dus nuttig geweest.
Uit onderzoek is gebleken dat de m130 dat ook kan (sterker nog, krijg er een 64MB kaartje bij!)
Echter, het gaat hier meer om een aansluiting voor koptelefoon die ik mis.
1....

2...

3...

En nu met z'n allen:

}:O - shit

:D

[ Voor 86% gewijzigd door Stereotomy op 28-06-2004 20:05 ]

Alors.

Pagina: 1