[Script-taal] Maken van een script ivm veelvuldig inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoi,

Ik log vaak dagelijks in op bepaalde websites, zoals een website waarop cijfers bekend worden gemaakt. Het onthouden van gebruikersnaam en wachtwoord is bij enkele sites niet mogelijk, bovendien kom ik pas na enig geklik op de gewenste pagina terecht.

Ik vraag me af of het met gebruik van een bepaalde scripttaal mogelijk is dit te automatiseren, zodat ik met 1 klik op de gewenste pagina terecht kom, ingelogd en wel.

Indien dit mogelijk is, welke scripttaal raden jullie dan aan te gebruiken? Ik heb een weinig ervaring in Javascript, verder niet. Is het bovendien wel raadzaam met je script automatisch in te loggen, of is dit gevaarlijk in zekere zin?

Mijn zoektocht bij Google leverde tot nog toe geen resultaat.

NB: Dit is geen scriptrequest, maar puur enkele vragen waar ik graag antwoord op zou willen hebben...

BvD :*)

//taalfoutjes eruit

[ Voor 3% gewijzigd door nenne op 28-06-2004 18:54 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:27
Ik stel voor dat je gewoon automatisch aanvullen aanzet in je browser?

• nenne
djluc schreef op 28 juni 2004 @ 18:54:
Ik stel voor dat je gewoon automatisch aanvullen aanzet in je browser?
Dan word ik vaak alsnog ge-redirect en moet ik alsnog inloggen.

Het gaat mij om de mogelijk mbv een script al deze stappen over te slaan en direct op de juiste pagina te komen....

Bij het aanmaken van een nieuw hotmail-adres wordt sinds enige tijd bijvoorbeeld gevraagd een cijfercode in te voeren, zodat hotmail het automatisch aanmaken van e-mailadressen tegengaat. Het moet dus wel mogelijk zijn iets dergelijks te maken...

Iemand een idee?

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:00
AI RoboForm

Geen script, wel precies het programma dat doet wat jij wil.