Moeilijke foon Keuze...

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Heyy allemaal!! Zit voor een moeilijke keuze om een nieuwe telefoon uit te zoeken, alles wat iig onder de 450 euro zit (zonder abb, moet dus echt de prijs van de telefoon zijn) telt eigenlijk.

Heb al een hele tijd rond zitten neuzen op site's van desbetreffende merken en forums bekeken waarna ik toch tot een klein clubje telefoons ben uitgekomen,

de Samsung <b>E700</b>, E710 en de SonyEricsson T610, <b>T630</B>

De dikgedrukte zit ik het meest tussen te twijfelen, die spraken me het meeste aan. Welke zouden jullie kiezen, of mischien wel een heel ander telefoontje?!

Alvast bedankt!

www.vdzande.com

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 16:05

nimm2

.

6230

• Rosmalen
omdat?? .. zou je plz een motivatie kunnen geven waarom die nou beter is, of is het alleen "omdat het een Nokia is?!"

www.vdzande.com

Verwijderd

Rosmalen schreef op 28 juni 2004 @ 18:50:
omdat?? .. zou je plz een motivatie kunnen geven waarom die nou beter is, of is het alleen "omdat het een Nokia is?!"
ik zou zeggen: kijk naar de specs
6230 heeft veel meer mogelijkheden dan de rest

Verwijderd

lekker onderbouwd nimm2, TS geeft aan de keuze te willen maken tussen 4 toestellen, en jij noemt iets anders. Nee, dat zijn mensen waar we iets aan hebben :z

Ik zou persoonlijk de E700 en T610 laten afvallen, in verband met het bestaan van de E710 en T630 :) Zelf zou ik voor de SE gaan, omdat ik daar erg goede ervaringen mee heb, met Samsung niet zo. Ik weet niet wat je precies zoekt qua connectiviteit etc, maar de SE T610/630 gaan perfect samen met PC, Mac, PDA en andere mobiele telefoons. Nokia's/Samsungs (misschien ook anderen, weet ik niet) hebben problemen met het ontvangen van ringtones via IRda/BT, bij SE (en Siemens, maar dat doet er nu even niet toe) heb ik daar nooit last mee ondervonden. En daarnaast vind ik de SE T630 qua uiterlijk een stukje mooier ;) De camera is wel van mindere kwaliteit dan de samsung, het is maar net waar je voor kiest.

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 09:11
Maar de T610 heb je al wel voor minder als 200 euro met T-mobile. en de rest is stukke duurder

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:52:
lekker onderbouwd nimm2, TS geeft aan de keuze te willen maken tussen 4 toestellen, en jij noemt iets anders. Nee, dat zijn mensen waar we iets aan hebben :z
Rosmalen schreef op 28 juni 2004 @ 18:47:
De dikgedrukte zit ik het meest tussen te twijfelen, die spraken me het meeste aan. Welke zouden jullie kiezen, of mischien wel een heel ander telefoontje?!

Alvast bedankt!
;)

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 13:25
Ik heb zelf nu een half jaar de Samsung E700 en ben erg tevreden met deze telefoon. Mooi uiterlijk, goede kwaliteit foto's en makkelijk in gebruik. Nu zou k denk ik voor de opvolger gaan, de E710. Deze heeft als extra een flitser en je kan filmpjes opnemen :P (leuk maar misschien niet echt nodig).

• Rosmalen
Thnx Tjetta voor je wel goed onderbouwde post, het ging me niet alleen om die 4 bovengenoemde toestellen, ook mischien andere.. maar dan wel met een verhaaltje van "waarom die" er bij... ik begin nu ook sterk te twijfelen over die Nokia, nu ik dat topic ook eens doorgelezen heb nadat ik het gister overgeslagen ben omdat ik het iig een b-tje een lelijk ding vond.

mijn eigen lijstje is iig nousteeds de E700, de T630 en de 6230 is er ook wel stilletjesaan bij gekomen =)

www.vdzande.com

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is de Motorola V500/V600 geen optie?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Je zou ook nog even kunnen wachten totdat de Siemens S65 uitkomt..
Die heeft bijna alles wel wat je nodig hebt.
blue-tooth, irda, 1 mpixel camera, het is een tri-band.. heeft een mcc slot zodat je het geheugen kunt uitbreiden..

Vertel eens wat vind jij belangrijk. Wat moet jouw telefoon minimaal hebben..

• Oguz286
  • Laatst online: 26-12-2025
Rosmalen schreef op 28 juni 2004 @ 18:59:
Thnx Tjetta voor je wel goed onderbouwde post, het ging me niet alleen om die 4 bovengenoemde toestellen, ook mischien andere.. maar dan wel met een verhaaltje van "waarom die" er bij... ik begin nu ook sterk te twijfelen over die Nokia, nu ik dat topic ook eens doorgelezen heb nadat ik het gister overgeslagen ben omdat ik het iig een b-tje een lelijk ding vond.

mijn eigen lijstje is iig nousteeds de E700, de T630 en de 6230 is er ook wel stilletjesaan bij gekomen =)
Ik heb nu ook een E700 en ik moet zeggen dat het een hele fijne foon is. Het heeft hele duidelijke menu's en maakt goede foto's. Ik wilde zelf eerst voor de 6230 gaan, maar die heeft een irritante joystick in het midden. Tenminste, ik vind het irritant, omdat ik wat grotere vingers heb. En die zou snel stukgaan hoorde ik van een verkoper.

Verder is de E700 de sterkste telefoon die kan kopen. Je kan hem doorbuigen als ie open is (heeft de verkoper laten zien :P ) en dat kan die gewoon hebben omdat er een veer inzit. Verder zit er een klep op dus stof is ook geen probleem (wel bij nokia's, ik heb er 3 gehad). EN als ie een keer valt, dan valt gelijk de batterij eruit om elektrostatische schokken te voorkomen (dus hij gaat niet kapot ofzo).

• Rosmalen
twijfel twijfel, mijn eerste keuze zou die E700 geweest zijn... tot iemand me die T630 liet zien die ik iig ook wel super vond...

twijfel is alleen maar groter geworden nu!

[ Voor 80% gewijzigd door Rosmalen op 28-06-2004 19:08 ]

www.vdzande.com

Verwijderd

Ik heb zelf de T630 en ben er erg tevreden over. Dit is mijn eerste SE (heb verschillende merken gehad inmiddels) maar kan toch wel zeggen dat ik op dit moment niks anders wil. Kortom, een aanrader.
Ik vind Nokia te weinig voor teveel geld, althans zo was het altijd.

Btw, had die E700 niet een camera met 1 megapixel of ben ik in de war met een ander toestel?

• Oguz286
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:07:
Ik heb zelf de T630 en ben er erg tevreden over. Dit is mijn eerste SE (heb verschillende merken gehad inmiddels) maar kan toch wel zeggen dat ik op dit moment niks anders wil. Kortom, een aanrader.
Ik vind Nokia te weinig voor teveel geld, althans zo was het altijd.

Btw, had die E700 niet een camera met 1 megapixel of ben ik in de war met een ander toestel?
Nee is gewoon 0.3 megapixel. Maar hij maakt echt hele goede foto's (vooral inzoomen is goed :9 )

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Check V&A eens ;)

En nee hij is niet van mij

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
iik heb zelf altijd SonyEricsson, ik vind ze er mooier uit zien, het menu werkt fijner dan bij nokia en heb goede ervaringen met de garantie (vroeger nog alleen van sony en daarna ook van SonyEricsson)
qua opties doen ze nooit onder aan Nokia dus daar hoef je het ook al niet voor te laten.

• Oguz286
Moah het gaat waarschijnlijk of de SE of de Samsung worden hè? Ik zou gewoon even naar de winkel gaan, en ze allebei even proberen en kijken welke fijner is :)

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@ Rosmalen
Op Got gebruiken we tags [beginnen] en [/sluiten] ;)
niet zoals je in html gewend bent :)

Zou voor de T630 gaan :),.. ik ben zelf gister + vandaag de hele dag bezig geweest met zoeken naar een nieuwe telefoon met abbo. En deze vind ik echt bij mij passen, ik ga dan ook voor de liquid black en niet de zilverachtige... de liquid black is slecht leverbaar :?
Echt alles is in dit mobieltje aanwezig.. de look is ook nog is super,.. en als je nog accessoires aan wil schaffen voor je T630 hebben ze bij SE ook genoeg voor.

* zag op de SE site een race wagen :P (10 meter bestuurbaar vanaf mobieltje)

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Copycat schreef op 28 juni 2004 @ 19:09:
[...]

Check V&A eens ;)

En nee hij is niet van mij
Haha, dank je wel voor je reclame! :Y)
E700 is alweer weg...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:37

Korakal

Up up up!

Rosmalen, het wordt jóuw telefoon, daar mag je zelf de keuze voor maken. Dat kun je beter niet door een ander laten doen. Gewoon afwegen wat jij aan specs belangrijk vindt. Van al die telefoons loopt wel een draadje hier op GoT, lees die eens door als je nog twijfelt.
Succes met kiezen :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.