Op mijn laptop (fuji amilo-d 1840) toch maar Debian geinstalleerd, ik had voor alle zekerheid Mandrake erop gezet maar aangezien ik al bekend was met Debian toch maar heerlijk snel overgestapt!
Het volgende is het probleem, ik heb de pakketten: ndiswrapper, ndiswrapper-source met apt-get binnengehaald en geinstallee4rd.
keurig de readme en dergelijke gevolgd maar er komt een punt waar het bij mij dus niet verder kan:
Ik moet doen:
insmod ndiswrapper/driver/ndiswrapper.o
Ik kan dat dus helemaal niet omdat die file gewoonweg niet bestaat en ook niet word aangemaakt.
Dan toch maar de source gedownload van ndiswrapper en nu zit ik met het volgende:
" make"
You don't seem to have sources for your kernel; install them in /usr/src, link /lib/modules/2.4.26-1-386/build to it and try again.
(inhoud /usr/src:
kernel-source-2.4.26-386/
ndiswrapper-source.tar.gz
ook staat er in de readme dat ik een link moet maken tussen:
/lib/modules/bcmw15 naar /usr/src/<kernel>/build
Deze link (al heb ik nog nix gedaan) bestaat al zegt ie en faild dus.
Ik kan dus geen ndiswrapper " make install" doen vanwege de kernel-source die er wel is, en de standard debian pakketten die builden weer geen module voor me?
Ik vind op google alleen maar dat mensen een make uitvoeren en that's it, bij mij gaat het dus totaal niet zo ?
Het volgende is het probleem, ik heb de pakketten: ndiswrapper, ndiswrapper-source met apt-get binnengehaald en geinstallee4rd.
keurig de readme en dergelijke gevolgd maar er komt een punt waar het bij mij dus niet verder kan:
Ik moet doen:
insmod ndiswrapper/driver/ndiswrapper.o
Ik kan dat dus helemaal niet omdat die file gewoonweg niet bestaat en ook niet word aangemaakt.
Dan toch maar de source gedownload van ndiswrapper en nu zit ik met het volgende:
" make"
You don't seem to have sources for your kernel; install them in /usr/src, link /lib/modules/2.4.26-1-386/build to it and try again.
(inhoud /usr/src:
kernel-source-2.4.26-386/
ndiswrapper-source.tar.gz
ook staat er in de readme dat ik een link moet maken tussen:
/lib/modules/bcmw15 naar /usr/src/<kernel>/build
Deze link (al heb ik nog nix gedaan) bestaat al zegt ie en faild dus.
Ik kan dus geen ndiswrapper " make install" doen vanwege de kernel-source die er wel is, en de standard debian pakketten die builden weer geen module voor me?
Ik vind op google alleen maar dat mensen een make uitvoeren en that's it, bij mij gaat het dus totaal niet zo ?
[ Voor 19% gewijzigd door GeeMoney op 28-06-2004 18:53 ]