Lotus Notes username in PHP

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om in PHP de gebruikersnaam op te vragen waaronder de client is ingelogd? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wordt het nergens in een txt bestandje (of soort gelijk) opgeslagen? anders kan je het met fopen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, maar dat bestand draait niet op de server waarop PHP draait. Ik weet eigenlijk weinig van de werking van Lotus Notes Server. Wellicht ligt er een mogelijkheid om via een connectie met de server aan de hand van het ip adres van de client, de ingelogde username op te vragen. Weet iemand hier iets meer van? Ik zag ook een paar Lotus Notes functies van PHP, deze zijn echter verwijderd uit de huidige versie van PHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:20:
Jawel, maar dat bestand draait niet op de server waarop PHP draait. Ik weet eigenlijk weinig van de werking van Lotus Notes Server. Wellicht ligt er een mogelijkheid om via een connectie met de server aan de hand van het ip adres van de client, de ingelogde username op te vragen. Weet iemand hier iets meer van? Ik zag ook een paar Lotus Notes functies van PHP, deze zijn echter verwijderd uit de huidige versie van PHP.
Misschien heb je hier iets aan? :)

http://php.us.themoes.org/manual/en/ref.notes.php