Toon posts:

Upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeie middag allemaal,

Ik zit al een hele tijd te overwegen om waterkoeling te kopen.
Nu dacht ik 700 euro er aan uit te kunnen geven maar dat is inmiddels 450 euro:S
Nou wilde ik een complete WC set+geheugen+kast+voeding kopen.

Nu mijn vraag. Ik heb een amd xp2400 die niet verder wil dan fsb 200(door het pc 2700 geheugen. die dan op cas 3 draait) En dus dacht ik. Ik koop waterkoeling en beter ram hoppa klaar. Maar nu heb ik niet genoeg geld voor bijde. Wat zal ik dan doen.

Of waterkoeling + kast( kast moet ...ik kan mijn pc niet eens aanzetten met power knop want aansluiting was te oud voor mobo....)
of geheugen(1 gig 3500 cl2) + kast.

En hier dus ook de vraag hoeveel schiet ik op met 1 gig 3500 geheugen.

Mijn systeem:
Asus a7n8x-deluxe
amdxp 2400@(11*200)
2*256 mb pc 2700(coirsair en infineon)
300 watt aopen voeding
rad. 9800PRO
nog wat cd spelers etc.

Alvast bedankt.

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Wat zijn je temperaturen op het moment?

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Jah als ik met 200 Mhz fsb ga draaien wordt het erg heet en ik heb 2600+ ... :'(

offtopic:
Na zessen is het avond :+

[ Voor 28% gewijzigd door SH4D3H op 28-06-2004 18:52 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Als je verder wil komen met overklokken en je weet zeker dat het mem nu je de das om doet dan zou ik gaan voor het memory...

Wil je echter een lekker koud procje dan zou ik voor waterkoeling gaan.. maar persoonlijk denk ik dat je in deze beter nieuw mem kan kopen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

no offence lees de faq eens of ga eens naar de post regels kijken. vage start title en een noob vraag die gewoon op internet te vinden is.

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Je kan natuurlijk ook de tweede upgrade doen en een goede fan op je CPU plaatsen (goedkoper dan waterkoeling).

Verwijderd

weetje zeker dat je cpu hooger kan?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:56:
no offence lees de faq eens of ga eens naar de post regels kijken. vage start title en een noob vraag die gewoon op internet te vinden is.
Nergens voor nodig om zo te reageren op de topicstarter denblom, dat mag best wat vriendelijker.

Aan de topicstarter: kijk eens in "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 8 . Zie ook de link van Microkid hierboven. Succes.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.