Toon posts:

[Excel 2000] Alt Enter werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fout, Alt + Enter werkt dus niet in Excel 2000....Iemand nog andere ideen???

In excel, als ik 2 regels tekst heb, in 1 cel dan wil ik het volgende krijgen

A
+--------------------------------------------------------------+
| Dit is de eerste regel tekst |
| Dit is de tweede regel tekst |
+--------------------------------------------------------------+

Dus zoals je kunt zien, wil ik 2 regels tekst in 1 cel hebben, zonder de cel kleiner te maken. Ik wil dus als ware alt + enter (om in MSN 2 regels in 1 bericht te hebben) kunnen uitvoeren.

Iemand enig idee hoe ik dat kan doen? Nee, niet voor mezelf, maar kreeg deze vraag vandaag aan de telefoon (en weer een helpdesk dwaas die tweakers heeft gevonden)

*** Ut is van een excel 2000 van de grootste olie boer van nederland, kan dus zijn dat die optie dicht gespijkert is (zou niet weten waarom, maar zou kunnen) Kan iemand ut op Excel 2000 voor me testen???

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 17:31 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Bij mij werkt alt-enter gewoon (in Excel 2003)

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
in Excel voor Mac kan je wrap text aanzetten, excel gaat dan op een volgende regel verder als de tekst niet in een cel past. Weet niet of dit je verder helpt, en of het ook in excel voor windows zit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

In Excel 2000 hoort het ook gewoon te werken (ik heb het vaak gebruikt toen ik XL2k nog had).

Type je in de cel zelf, of de balk bovenin? Probeer het eens in de cel zelf. Omdat het wel hoort te werken: installeer alle patches even van Office udpate.

edit: en wrap / terugloop is misschien ook een optie ja.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 28-06-2004 17:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Wrap is dus de optie die ik nie kan gebruiken want die vent waar voor ik ut uitzoek heeft verschillende lengten van regels en ook korte regels moeten onder elkaar staan :(

maarre, als het wel normaal in 2k zou moeten werken dan ligt ut dus aan onze versie van Office2k...vette pech dus...

oke, hey bedankt mensen :)

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ik werk btw met office 2002 en het werkt allemaal gewoon. alt+enter. suc6

E-Developing

Pagina: 1