Heej allemaal, mijn naam is Paul van Andel en had het volgende te vragen:
Ik heb al met google gezocht, op de site van Shuttle zelf en hiero een btje gezocht op tweakers, ik ben nog nie zolang lid hierovan. maar lees het wel al een tijdje.
ik ben allen nu zo ongeveer ten einde raad
het probleem:
Als ik mijn computer aanzet, gaan alle fans draaien.
Het power ledje gaat aan, en je hoort de harde schijf opspinnen.
hierna gebeurd er niets meer, de computer piept niet ofzo, en er komt ook geen beeld.
nu heb ik al geprobeerd om mijn bios te resetten maar software matig is geen optie omdat ik geen beeld heb en het menu (als zou het werke) niet uit me hoofd ken. en hardware matig... werkt niet om de een of andere reden.
ook heb ik mijn geheugen bankjes een voor een geprobeerd.. maakt geen verschil,
een andere harde schijf maakt ook niets uit. en ik heb helaas geen andere computer waarin ik mijn processor kan testen.
nu heb ik gehoord dat het kan zijn dat mijn processor kapot is, ik vind dit onwaarschijlijk maar het zou kunnen dat ik per ongeluk in mijn bios iets veranderd heb.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn, of heeft iemand vaker dit probleem gehad? ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
systeem specificaties:
Shuttle Barebone SN41 G2 met een nForce2 chipset en socket A
AMD Athlon XP Bartib 1917 2600+ 166Mhz
2x MDT DIMM 256DDR 400Mhz Geheugen
cd/rw/dvd combo
WD 40.0Gb HDD 5400rpm
Ik heb al met google gezocht, op de site van Shuttle zelf en hiero een btje gezocht op tweakers, ik ben nog nie zolang lid hierovan. maar lees het wel al een tijdje.
ik ben allen nu zo ongeveer ten einde raad
het probleem:
Als ik mijn computer aanzet, gaan alle fans draaien.
Het power ledje gaat aan, en je hoort de harde schijf opspinnen.
hierna gebeurd er niets meer, de computer piept niet ofzo, en er komt ook geen beeld.
nu heb ik al geprobeerd om mijn bios te resetten maar software matig is geen optie omdat ik geen beeld heb en het menu (als zou het werke) niet uit me hoofd ken. en hardware matig... werkt niet om de een of andere reden.
ook heb ik mijn geheugen bankjes een voor een geprobeerd.. maakt geen verschil,
een andere harde schijf maakt ook niets uit. en ik heb helaas geen andere computer waarin ik mijn processor kan testen.
nu heb ik gehoord dat het kan zijn dat mijn processor kapot is, ik vind dit onwaarschijlijk maar het zou kunnen dat ik per ongeluk in mijn bios iets veranderd heb.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn, of heeft iemand vaker dit probleem gehad? ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
systeem specificaties:
Shuttle Barebone SN41 G2 met een nForce2 chipset en socket A
AMD Athlon XP Bartib 1917 2600+ 166Mhz
2x MDT DIMM 256DDR 400Mhz Geheugen
cd/rw/dvd combo
WD 40.0Gb HDD 5400rpm
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 17:21 ]