Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb de iRiver 395 (500mb) met een oude firmware versie (1.0b). Zodra ik hem gekocht had, kon je alleen muziek uploaden via de iRiverManager. Ik heb (toen) de nieuwste firmware geinstalleerd zodat ie hem dan ziet als harde schijf. Dit is allemaal gelukt. Probleem is nu alleen dat ik er met een Manager niet meer bij kom, en op de player zelf krijg ik de firmware ook niet aangepast. Dan klik ik op firmware upgrade, dan YES.. maar er gebeurt niets.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste de nieuwste firmware kan installeren? Dit omdat ik af en toe problemen heb met de speler.

Bij voorbaat dank!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:36
Simpelweg de nieuwste firmware op je speler zetten en via het menusysteem van je speler erheen gaan en kiezen voor 'firmware upgrade'

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

De firmware moet in de root staan.

Verwijderd

Topicstarter
Aphelion schreef op 28 juni 2004 @ 17:24:
Simpelweg de nieuwste firmware op je speler zetten en via het menusysteem van je speler erheen gaan en kiezen voor 'firmware upgrade'
Als ik dus met de speler naar 'general' -> 'firmware upgrade' ga, krijg ik 'Firmware upgrade, are you sure?', ik dus JA kiezen, maar er gebeurt totaal niets. Ik kan dan alleen No kiezen.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:36
Eerst je firmware dus in je root zetten
en natuurlijk even uit de .zip plukken

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Haaaa, het werkt.. stom van me ook :)

Hartelijk bedankt!
Pagina: 1