Toon posts:

GeForce PCX 6800 release?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij Informatique de GF PCX 5 series van XFX gespot (niet zo heel erg duur overigens) maarrrrrr.....

Weet iemand wanneer de GeForce PCX 6800 :P in Nederland zal worden geintroduceerd.

Op tomshardware staat "NVIDIA is ready to bring the PCI ExpressTM versions of their new GeForce 6800 cards to the market." Verder alleen geen indicatie van wanneer hij komt.....

Op een-of-ander-forum-waarvan-ik-de-naam-niet-meer-weet las ik ergens dat het augustus/september wordt en als er te weinig vraag naar is dat de 6800 PCI Express zelfs volgend jaar(?) pas komt? :'(

Iemand misschien een idee over wanneer we deze kaart in "The Netherlands" :*) kunnen verwachten?

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry ik dacht dat verhaal alleen op ging voor de NV40....die PCX wordt toch de NV45? Heb vanmiddag namelijk in deze topic even rond lopen snuffelen, kon eerlijk gezegd niet veel vinden over de PCX variant.... ik ga nog even een keer graven!

Dank voor je reply :)

edit : NV45 = NV40 met HSI en PCI Express, voordat er allerlei comment komt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 17:05 . Reden: NV45 = NV40 met HSI ding ]

Verwijderd

Topicstarter
niks gevonden nog in het draadje van de 6800 over release van de PCX variant?

niemand verder een idee wanneer deze ongeveer verwacht kan worden?

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Er komt geen PCX variant. De NV45 gaat gewoon GeForce6800Ultra heten (eventueel met toevoeging PCI-E erachter).

De naam PCX was alleen voor de oude serie kaarten die op de FX was gebaseerd voor zover ik weet.

Oh en dat grote topic is voor zo'n beetje alle nV nieuws, en aangezien NV45 gewoon een NV40 is met een geintegreerde bridge chip, is dit daar ook al een aantal keren naar voren gebracht. ;)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

Topicstarter
CJ schreef op 28 juni 2004 @ 18:37:
Er komt geen PCX variant. De NV45 gaat gewoon GeForce6800Ultra heten (eventueel met toevoeging PCI-E erachter).

De naam PCX was alleen voor de oude serie kaarten die op de FX was gebaseerd voor zover ik weet.

Oh en dat grote topic is voor zo'n beetje alle nV nieuws, en aangezien NV45 gewoon een NV40 is met een geintegreerde bridge chip, is dit daar ook al een aantal keren naar voren gebracht. ;)
Oh ok....ja heb het al helemaal doorgespit hoor, van technische details tot "ati vs nvidia discussies" maar helaas niks over een datum dat het hier in nederland te koop komt......ik ben namelijk toe aan een nieuwe pc en wil dan meteen maar het nieuwste van het nieuwste kopen, en alles is er denk ik zo'n beetje, behalve die videokaart....zie alleen dus die PCX dingen...

bedankt voor de reply iig!....maar verder niks bekend dus over wanneer we de PCI Express variant van de 6800 kunnen gaan verwachten in Nederland?

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 18:47:
[...]

Oh ok....ja heb het al helemaal doorgespit hoor, van technische details tot "ati vs nvidia discussies" maar helaas niks over een datum dat het hier in nederland te koop komt......ik ben namelijk toe aan een nieuwe pc en wil dan meteen maar het nieuwste van het nieuwste kopen, en alles is er denk ik zo'n beetje, behalve die videokaart....zie alleen dus die PCX dingen...

bedankt voor de reply iig!....maar verder niks bekend dus over wanneer we de PCI Express variant van de 6800 kunnen gaan verwachten in Nederland?
Ik gok Q4 2004... zeker omdat rond die tijd ook de Nforce 4 plankjes in de winkel moeten liggen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Ik ben ook zeer benieuwd wanneer die kaarten in Nederland verkrijgbaar zijn. Mocht iemand een specifieke lanceringsdatum gevonden hebben, meld het ff want ik zit echt op die kaart te wachten. Geen kaart --> geen nieuwe pc. Vandaar >:)

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
Hmm inderdaad ik zit ook al weken de pricewatch in de gaten te houden wanneer er eens wat fatsoenlijke pci-express videokaarten uitkomen. Ik wil namelijk ook een nieuwe pc maar dan wel gelijk goed. Ik kan opzich nog wel een paar maandjes wachten.

Maar ik vroeg me af of er geen mensen zijn die al informatie van distributeurs hebben gezien over wanneer er bijvoorbeeld Geforce 6-series binnen gaan komen.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
paulh schreef op 13 augustus 2004 @ 16:40:
Hmm inderdaad ik zit ook al weken de pricewatch in de gaten te houden wanneer er eens wat fatsoenlijke pci-express videokaarten uitkomen. Ik wil namelijk ook een nieuwe pc maar dan wel gelijk goed. Ik kan opzich nog wel een paar maandjes wachten.

Maar ik vroeg me af of er geen mensen zijn die al informatie van distributeurs hebben gezien over wanneer er bijvoorbeeld Geforce 6-series binnen gaan komen.
zelfde probleem hier schiet niet op al was het een 6600 gt pcx maar schiet niet op ddr 2 is goed leverbaar proccesors mobo's maar nu de **************** videokaarten nog dan begint het pas echt storm te lopen op alles en dan zullen de prijzen gaan zakken

1337

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Deathchant

Don't intend. Do!

wji in nederland zijn ALTIJD als laatste. Wel moeten wij als eerste alles transporteren naar andere landen om maar een goeie status te hebben, maar andersom hooo maar :>

Ik vrees ook dat een goeie lading 6800Ultra's pas in september komt

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Pagina: 1