toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:19
sinds eergisteren blijft mijn logitech toetsenbord constant een + doorgeven. eerst dacht ik dat de toets gewoon vastzat maar dat bleek niet zo te wezen en na een keer herstarten had ik geen problemen meer, tot 10 minuten toen begon het weer.

toetsenbord verwisselt, logitech is een USB toetsenbord vervangen door een IBM usb toetsenbord. beiden dus niet draadloos. ging ook even goed maar daarna weer hetzelfde probleem. dus het ligt niet aan het toetsenbord

de laatste week geen hardware aanpassingen gedaan en de viruscanner kan ook niets vinden.

wie heeft er ervaring met dit uiterst vage probleem en weet misschien een oplossing ?

[ Voor 3% gewijzigd door wibblemoo op 28-06-2004 16:54 ]

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 12:52
Heb je al geprobeerd om het toetsenbord opnieuw te installeren ??

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

• wibblemoo
Liquid.. schreef op 28 juni 2004 @ 16:57:
Heb je al geprobeerd om het toetsenbord opnieuw te installeren ??
als in verwijderen uit apparaatbeheer en opnieuw opstarten ? itouch heb ik er niet opstaan nml.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:46

w0w

Gebeurt het spontaan of nadat je de + hebt ingedrukt?

• wibblemoo
w0w schreef op 28 juni 2004 @ 17:02:
Gebeurt het spontaan of nadat je de + hebt ingedrukt?
spontaan. soms is het al als ik net opgestart ben. nu gaat 't al een tijdje goed.

• wibblemoo
hmm. het is wel iets software-matigs denk ik. het begint meestal als ik IE open. niet zozeer de eerste keer maar na een aantal keer openen begint het opeens. in de bios en dos geen last :? :(

• wibblemoo
argh, dit begint zwaar irritant te worden. niemand die zoiets al eens eerder heeft meegemaakt ?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:46

w0w

Check es voor spyware en adware enzo, zou best eens daaraan kunnen liggen.

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je misschien andere invoer apperatuur die een keypress kan emuleren. Gamepad's ofzo? En misschien kun je eens een PS/2 type proberen?

[ Voor 25% gewijzigd door _XipHiaS_ op 29-06-2004 19:23 ]

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Boot eens in safe mode, and wacht daar 10-15 minuten. Open dan IE, en kijk of het nogsteeds gebeurt. Zo ja, dan weet je in ieder geval dat het waarschijnlijk niet een app of driver of zo is.

Daarna is het afhankelijk van je OS (staat niet vermeldt), of je msconfig, of direct in de registry moet/kan checken en een voor een services en applicaties proberen.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• wibblemoo
even maar opnieuw geinstalleerd alles, en ik had 't net al weer :(

ik gok dat het aan een windows update ligt ofzo. trouwens zodra ik activesync installeerde kreeg ik 't ook, voor m'n USB cradle met ipaq. of 't toeval was weet ik niet. toetsenbord zit nu al een tijdje op ps/2 trouwens. geen gamepads, alleen USB muis en toetsenbord. maar die configuratie had ik altijd al zonder problemen.

edit : argh 't was er weer, ben nu in safemode

[ Voor 25% gewijzigd door wibblemoo op 30-06-2004 12:48 ]

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Spyware mischien? een of andere gozer die wil weten of zijn zelf geprogrammeerde keylogger het wel doet? :+

/edit: ownee je hebt al opnieuw geinstalleerd.. hmm dus onder dos en bijv linux gebeurt het niet?

[ Voor 33% gewijzigd door Intrepidity op 30-06-2004 14:22 ]

• wibblemoo
onder dos gebeurd het als ik de win98 cd boot vaag genoeg, win2000 geen last. ik gok dat m'n usb controller brak is.

Verwijderd

wibblemoo schreef op 30 juni 2004 @ 21:46:
onder dos gebeurd het als ik de win98 cd boot vaag genoeg, win2000 geen last. ik gok dat m'n usb controller brak is.
Of de driver... of een knikje in de kabel :+

Kortsluitinkje... opties te over voordat je de controller de schuld moet geven...

Check ff alles wat op kortsluiting kan wijzen! :+

edit:
en installeer t hele zwikkie eens zonder alle 'onnodige' USB-devices (in t bijzonder die USB-cradle!!!)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 00:13 ]

• wibblemoo
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 00:12:
[...]

Of de driver... of een knikje in de kabel :+

Kortsluitinkje... opties te over voordat je de controller de schuld moet geven...

Check ff alles wat op kortsluiting kan wijzen! :+

edit:
en installeer t hele zwikkie eens zonder alle 'onnodige' USB-devices (in t bijzonder die USB-cradle!!!)
mjah, ik heb nu de hele cradle nog niet aangesloten gehad, en activesync staat er ook nog niet op, en heb 't al 2 keer gehad.
Pagina: 1