[IE] Krijg niks gedownload

Pagina: 1
Acties:

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
Ja, er zijn al meerdere topics hierover, maar eigenlijk nooit een antwoord, de TS gaf ook nooit echt veel informatie.
Ik ben wel een post van iemand tegengekomen die precies mijn probleem beschreef. Het gaat er namelijk om dat ik niks kan downloaden.

Als ik klik op een file dan opent het scherm van te downloaden, dan lukt het met 12kb ofzo en dan stopt het. Msn/icq/irc/mozilla ontvangen lukt allemaal niet.
Ook heb ik het probleem dat javascript het niet goed doet. Ik probeer nu een reinstall, maar het downloaden lukt dus niet.

Ik kreeg de foutmelding, kan niet schrijven naar cache...

Geen idee, of dit helpt.

Verwijderd

ik weet niet hoelang dit al is maar anders zou je is een herstelpunt aan kunnen maken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

REDFISH schreef op 28 juni 2004 @ 16:32:
Ja, er zijn al meerdere topics hierover, maar eigenlijk nooit een antwoord, de TS gaf ook nooit echt veel informatie.
Ik ben wel een post van iemand tegengekomen die precies mijn probleem beschreef. Het gaat er namelijk om dat ik niks kan downloaden.

Geen idee, of dit helpt.
Omschrijf eens wat meer je omgeving:

1. Wat voor OS / IE versie
2. Wat voor internet-toegang
3. Hoe is internet verdeeld (router / switch / hub)
4. Gaat surfen wel goed
5. Wat gebeurt er als je een download start met een andere browser (Mozilla)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• REDFISH

REDFISH

Topicstarter
Ik heb net de IE SP1 gedownload maar hij zegt: de software die U installeert voldoet niet aan de eisen van windows logo test. Dus kan het niet.

Ik heb XP
IE6.
Browsen gaat toen, tenzij er een javascript window.open aangeroepen wordt, dan krijg ik een DNS error. Paste ik de link in het balkje dan doet ie het wel.
Is het een java page krijg ik de vraag: java vm downloaden? doe ik downloaden, maar werkt het niet.
Zit op een hub aangesloten, maar er is nog een pc aangesloten met 98 erop en die heeft het probleem niet. Heb al een andere netwerkkaart geprobeerd maar dit gaf geen soelaas.
Virusscan leverde niks op.

Ik kan wel versturen, ontvangen lukt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door REDFISH op 28-06-2004 16:54 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

even een ander java progsel downen? Van Sun bijv..?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• REDFISH

REDFISH

Topicstarter
Ja die had ik eerst erop, maar omdat het probleem deels bij java lag heb ik die eraf gehaald. Ik kan hem wel nog es opnieuw installen.

• REDFISH

REDFISH

Topicstarter
Nou ik heb dus geformatteerd, en eerst leek het te werken, maar nu is het weer verprutst. Ik snap er echt niks van, dacht misschien ligt het nog aan het netwerk, dus de pc direct en niet op de hub aangesloten op internet, maar het werkt niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou toch uitgaan van een brak netwerk: hetzij hardware (NIC, kabel, kabvel/ADSLmodem), hetzij weer dezelfde drivers.
Vervang even zo veel mogelijk.

"kan niet schrijven naar cache" klinkt ook niet goed als je genoeg ruimte hebt, geheugen, warmte, voeding en HDD gecheckt? (Zie de PMG Hangen FAQ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Internet opties al nagekeken?
probeer daar eens:
cookies en de bestanden verwijderen(ook offline bestanden)
en check de andere tabbladen
reset bijv. internet instellingen ed.

• REDFISH

REDFISH

Topicstarter
Ja, ik heb al een andere netwerkkaart geprobeer, andere poort in hub, andere kabel ander pci slot. Maar het lukt niet. De harde schijf voelt wel warm aan. Speedfan zegt 38 graden.

Ik ga eens proberen microsoft virtual java machine te uninstallen.

Nou dat werkte dus ook niet. Ik word het echt moe.

De servicepack van IE6 lukt me ook niet, die wordt door windows zelf afgekeurd, zegt dat het niet voldoet aan de windows logo dingen.

Bleh.

[ Voor 29% gewijzigd door REDFISH op 29-06-2004 17:14 ]

Verwijderd

Gebruikt je msschien een te vaak gebruikte key voor je windows en kan je daarom niet juist updaten? Maar een suggestie???

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 21:00
Heb je toevallig verschillende services uitgezet in services.msc, want volgens mij was dat bij toen ook het probleem.

Edit:

Volgens mij moet je ff naar uitvoeren --> services.msc --> en dan
"services voor cryptografie" opzoeken en die aanzetten. Dat was volgens mij bij mij een keer een probleem

Succes

[ Voor 47% gewijzigd door Jilvoos op 01-07-2004 00:29 ]

Verwijderd

REDFISH schreef op 28 juni 2004 @ 16:44:
Ik heb net de IE SP1 gedownload maar hij zegt: de software die U installeert voldoet niet aan de eisen van windows logo test. Dus kan het niet.
Als ik dit zo lees ga ik ervan uit dat Windows het niet wil installeren omdat het niet getest is. Je kunt het dus wel installeren. Of ben je met het groepsbeleid bezig geweest, want daar is het wel zo in te stellen dat je het NIET mag installeren als zoiets voorkomt.
Pagina: 1