Toon posts:

[notebook] HP Pavilion zv5133EA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van dixons:
http://www.dixons.nl/Stor...Notebooks&prid=0007045370

Staat een notebook met een AMD 64 3000+, weet iemand wat de batterij duur van deze laptop is? Of enigszins andere ervaringen?
Tevens vraag ik me af of er een dual layer dvd brander in zit, maar goed, dat wist Dixons mij uiteraard niet te vertellen. 8)7

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je wat moeite had gedaan om op de HP site te kijken had je alle specs van deze bak kunnen vinden.

Meer info op de HP site, 2 seconden op HP.com
Tevens vraag ik me af of er een dual layer dvd brander in zit, maar goed, dat wist Dixons mij uiteraard niet te vertellen
code:
1
2
3
4
5
Choices: 
8X DVD Drive 
DVD/CDRW Combo Drive 
2X DVD+RW/R & CD-RW Combo Drive 
4X DVD+RW/R & CD-RW Combo Drive

[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 28-06-2004 16:26 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op 28 juni 2004 @ 16:25:
Als je wat moeite had gedaan om op de HP site te kijken had je alle specs van deze bak kunnen vinden.
Mijn vraagstelling was onjuist, ik bedoelde te zeggen, of deze drive om te flashen is naar dual layer, en verder staan de specificaties van het batterij gebruik niet op de site. Ze noemen wel, welke accu's ze gebruiken, maar niet hoelang ze mee gaan.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:37:
Mijn vraagstelling was onjuist, ik bedoelde te zeggen, of deze drive om te flashen is naar dual layer, en verder staan de specificaties van het batterij gebruik niet op de site. Ze noemen wel, welke accu's ze gebruiken, maar niet hoelang ze mee gaan.
ik heb er iig nooit van gehoord. Ik heb zelf verschillende HP laptops nu gehad, niet uit de Home reeks (pavillion) maar meer de business laptops, en daar zijn de accu's zeer goed van te noemen _/-\o_

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC