Ik heb hier een compaq fp720 TFT scherm, zonder voeding. Nu zijn er 2 dingen waar ik wat hulp nodig bij heb, ik ben redelijk handig, maar echt "into" electriek ben ik niet.
Eerst moet ik zien uit te vinden hoe de voeding op de tft aangesloten moet worden, dus wat is de plus en wat is de min. Kunnen jullie uit de onderstaande plaatjes afleiden of de kern van de aanlsuiting, of de mantel + (of - ) is? Of hoe kan ik dat doen?
Verder staat er op de voeding 12,6 volt en 3,8 ampere. Kan ik hier ook 12 volt voor gebruiken? En dan mijn volgende vraag, iemand zei dat je hem dan ook aan je pc voeding kan hangen. Ik heb een CWT 480 watt voeding (antec) en hij levert max 22 Ampere op de 12 volt lijn. Nu heb ik een dual xp2400 (tbred
, 5 scsi schijven en 1 ide schijf, cdrom, en een hoop (stuk of
8 cm fan's. (ik geloof dat de netwerk, geluid, agp video enzo niet aan de 12 hangen?) Kan die 3.8-4 ampere van de TFT er nog bij? Ik ben een beetje in de war, want een xp2400 slurpt op zijn 1,65 volt maximaal 41 ampere, maarja hoeveel slurpt ie van de 12 volt? Want als ik dicht bij die 22 zit dan vind ik het beetje eng om te doen. In princiepe zou dit goedkoper zijn dan 30+ euro voor een 12 volt 4 amp voeding neer te tellen.

Eerst moet ik zien uit te vinden hoe de voeding op de tft aangesloten moet worden, dus wat is de plus en wat is de min. Kunnen jullie uit de onderstaande plaatjes afleiden of de kern van de aanlsuiting, of de mantel + (of - ) is? Of hoe kan ik dat doen?
Verder staat er op de voeding 12,6 volt en 3,8 ampere. Kan ik hier ook 12 volt voor gebruiken? En dan mijn volgende vraag, iemand zei dat je hem dan ook aan je pc voeding kan hangen. Ik heb een CWT 480 watt voeding (antec) en hij levert max 22 Ampere op de 12 volt lijn. Nu heb ik een dual xp2400 (tbred