Toon posts:

Syntaxisfout fout melding!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het er zijn over deze melding al veel topics maar had een vraag die ik zo 123 niet kon vinden in die topics.

Bij mijn treed de syntaxisfout melding op nadat ik office heb geinstalleerd. Is dit een probleem van office dan en welk onderdeel veroorzaakt dit? Ik zit zelf te denken dat het aan frontpage licht maar is daar dan geen oplossing voor zodat het niet terug komt de foutmelding?
Ik heb in een topic gelezen dat je in de instellingen van IE fout berichten kunt uitzetten maar waarom is dat nodig, als office er nog niet op staat heb ik die fout melding niet en heb ik dat vinkje ook niet aan/uit gezet. Ik draai office XP en heb SP3 (of 2 de laatste in ieder geval) er op gezet maar het helpt niet. :'(

Weet iemand de oplossing.
Als ik bij die foutcode nee zeg dan gaat i gewoon door maar het is zo erg iritant! :(

Dus graag heb ik er een oplossing voor. Ik heb van office alle onderdelen van frontpage geinstallerd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou kunnen neerzetten wat voor een syntaxfout hij weergeeft.
Je zou eerst office helemaal kunnen deinstalleren om dan het weer opnieuw te kunnen installeren.

Wat geeft je eventview aan :? Vaak staat er wel bij wat er niet goed is.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft aan "Er is een runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de foutopsporing?

Regel: 17
Fout: Syntaxisfout"

Druk ik op nee dan gaat de pagina door met laden. Ik heb t bij meerdere paginas maar weet eigenlijk niet of de fout steeds gelijk is en kan me ni niet zo 123 meer herineren bij welke pagina´s maar deze is in ieder geval van isohunt.

Op deze site F_J_Knip krijg ik deze melding:
"Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?

Regel: 2
Fout: ')' word verwacht"

Open ik de pagina nou nog eens in een ander venster zonder bij de fout code weg te klikken dan komt de fout melding niet bij dat ander venster op deze site
F_J_Knip, niet legaal

[ Voor 54% gewijzigd door F_J_K op 29-06-2004 15:33 . Reden: FF wat toegevoegd ]