Download ActiveX component

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:58

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een ActiveX download component, waarmee je bestanden automatisch naar een vastgestelde locatie op de hardeschijf kunt downloaden. Het zou als windows update kunnen werken, dus de voortgang moet bijgehouden worden, en resumen moet ondersteund worden.

Bouwen in .Net is geen optie, omdat dan op de client machines .Net moet staan. Java heeft hetzelfde probleem. Het moet dus in een browser (lees: Internet Explorer) draaien.

Tot nu heb ik Softartisans Xfile gevonden, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de enige tool is die aan mijn eisen voldoet.

Iemand anders ervaringen hiermee.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van software. Wat jij zoekt is een standaard component; expliciet geef je aan dat zelf programmeren geen optie is ("Ik ben op zoek naar een ...")

Hier is Programming & Webscripting niet voor bedoeld; zoekmachines als Google, sites als hotscripts.com en sourceforge zijn hier beter geschikt voor. :)

Component request, evenals script request, staan we hier niet toe. Vandaar dat deze dicht gaat. :)

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 28-06-2004 16:01 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.