A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Wat denk je zelf? Antwoord is dus NEE, tenzij je het password hebt. Die dingen zitten er niet voor niks op.....
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Door aan de rechtmatige eigenaar het wachtwoord te vragen.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
door het wachtwoord in te voerenkoekeeghan schreef op 28 juni 2004 @ 15:52:
Ik heb een file gedowned die nu ineens om een paswoord vraagt maar die heb ik niet. Kan ik het bestand dan alsnog uitpakken? Zo ja hoe?
Is het dan wel een legale file? of staat er geen wachtwoord op de site waar je de file vandaan hebt?
Passwoord dan zoeken op internet, neem aan dat het warez is.
of anders password cracker voor het rar bestand, maar dat lijkt mij vrij tijdrovend.
of anders password cracker voor het rar bestand, maar dat lijkt mij vrij tijdrovend.
ineens?koekeeghan schreef op 28 juni 2004 @ 15:52:
Ik heb een file gedowned die nu ineens om een paswoord vraagt maar die heb ik niet. Kan ik het bestand dan alsnog uitpakken? Zo ja hoe?
weet je dat wel zeker?
ja het is mogelijk met bruteforce password recover (password opzoeken)
dit duurt van 1 minut tot x aantal jaren
Vraag de eigenaar van het bestand naar het password 
Er zijn heel wat manieren om zo'n wachtwoord op te zoeken (zie Google); duurt wel lang. Gewoon vragen (of kopen ipv warez downloaden) is sneller
Zie verder omzeilen van beveiligingen
edit:
Er zijn heel wat manieren om zo'n wachtwoord op te zoeken (zie Google); duurt wel lang. Gewoon vragen (of kopen ipv warez downloaden) is sneller
Zie verder omzeilen van beveiligingen
edit:
offtopic:
Scherp
Scherp
[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 28-06-2004 15:58 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()