The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Ik heb een p133 met ook dat kabeltje, (ik had even gecheckt lag toch open en de pdf image van de kast leek verdacht veel op de mijne) het zal je verassen maar dat kabeltje bungelt bij mij los gaat nergens heen en..... hij werkt.
Bij mij hangt aan die 148 watt voeding een 100gb HD en een DVD-rom speler....
Zou dus moeten lukken
Bij mij hangt aan die 148 watt voeding een 100gb HD en een DVD-rom speler....
Zou dus moeten lukken
Verwijderd
waarom wil je dan van dat kabeltje af? Het moet gewoon in het moederbord volgens mij. Heb hier een Aptiva (ander type) met een nagenoeg identiek moederbord.
Ik heb geprobeert zonder dat kabeltje, maar hij wil zonder echt niet booten...
Ik moet nu 2 voedingen in het systeem gebruiken, die IBM voor dat kabeltje en mobo en een andere AT voeding voor de apparaten.
Als ik een cdrom drive in het systeem steek, wil hij gewoon niet opengaan en hoor ik een licht zoemend geluid uit de voeding, ik denk dat dat te maken heeft met tekort aan wattage.
Ik moet nu 2 voedingen in het systeem gebruiken, die IBM voor dat kabeltje en mobo en een andere AT voeding voor de apparaten.
Als ik een cdrom drive in het systeem steek, wil hij gewoon niet opengaan en hoor ik een licht zoemend geluid uit de voeding, ik denk dat dat te maken heeft met tekort aan wattage.
The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Dit heb ik ook met mijn acer (p1) / IBM voeding (486).
Volgens mij is dat kabeltje om de voeding in te schakelen.
Ik heb die IBM voeding uiteindelijk met een paperclip er tussen aan kunnen krijgen.
Volgens mij is dat kabeltje om de voeding in te schakelen.
Ik heb die IBM voeding uiteindelijk met een paperclip er tussen aan kunnen krijgen.
zoek eens uit waar t kabeltje voor is en jawel ik heb hier nog een voeding liggen met een 3 polig kabeltje eraan
en de juiste kleuren ook nog
en de juiste kleuren ook nog
[ Voor 12% gewijzigd door NightOwlNL op 28-06-2004 18:23 ]
Jup dat is min of meer de voorganger van ATX.
Er zitten een power on een standby 5V en een massa aansluiting op, ik heb aan de stekkers van een ATX voeding ooit de standaard AT bedrading en dat 3 polige stekkertje gesoldeerd, werkt prima
Er zitten een power on een standby 5V en een massa aansluiting op, ik heb aan de stekkers van een ATX voeding ooit de standaard AT bedrading en dat 3 polige stekkertje gesoldeerd, werkt prima
oh dan zal ik dat kabeltje ook maar eens er in klikken, ik wil ook wel ATX achtige eigenschappen op dat nimmer uistaande linux bakkie
Dan moet je mobo dat natuurlijk wel ondersteunen hemenn0 schreef op 28 juni 2004 @ 22:37:
oh dan zal ik dat kabeltje ook maar eens er in klikken, ik wil ook wel ATX achtige eigenschappen op dat nimmer uistaande linux bakkie
Pagina: 1