Sacrifice.. huh?

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:10
Ik vind het een cool maar vreemd spel... ik weet niet welke units ik tegen welke moet gebruiken, iemand strategien? Het doet me trouwens ook een beetje aan Z denken.

Steam

• pica
Niemand?!?!!

Steam

Verwijderd

geen id ;)
Heb net demo gespeeld
is echt :9~

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 22:30
Ik heb het spel, maar veel vind ik er niet aan. Je speelt een beetje voor een paar goden, maar het begint als snel te vervelen. Het ziet er idd wel :9~ uit, maar voor de rest nie echt leuk

TIP: Maak een paar units "Guardian" van een mana ding die vlak bij het altar van de vijand staat .. werkt altijd :P

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:33
Shooters vs. Flying
Melee vs. Shooters
Flying vs. Melee

Zo kun je units afmaken...

I want to live forever, so far.. so good.

• pica
en voor die "mortier" dingen, ik ren er altijd op af en douw er 1 zon zaag ding op, maar dat kost me handen voor health en mana, en als ze verdedigd vworden heb ik helemaal geen kans, vooral niet als de tovenaar er ook bij staat, want die pakt gewoon die zieltjes weer terug en maakt weer een nieuwe.

Steam

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Nice tips ... als het goed is ligt de game beneden onder de kerstboom :) dus ik ga het morgen ff lekker spelen (heb de demo 3 keer gespeeld dus werd tijd) ...

PC Specs

• pica
Ben nu in het laatste level met (bijna) alles James... bedankt voor alle tips, die spells zijn vet man :)

Steam

Pagina: 1