Kun je met een stylesheet de schaduw van een tabelrand weghalen of kan ik alleen bordercolorlight en bordercolordark in de achtergrondkleur veranderen?
Je kan alles doen wat je wilt met de border van een tabel (of van willekeurig welk ander element)
Hiero... meer info
Hiero... meer info
heb ik nu zo slecht gelezen of staat er niets in over het verwijderen van de schaduw? Ik heb een tabel op een witte achtergrond. Ik heb de light en darkshadow color wit gemaakt maar als ik er dan een plaatje in zet dan zie ik nog een piepklein randje wit om het plaatje (komt door de schaduw die er wel is maar die je niet ziet omdat ie wit is). Padding en margin staan op nul
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <style>
.class1 {
border: 1px solid black;
}
</style>
...
<table border=0 class=class1>
<tr>
<Td>bla</td>
</tr>
</table> |
toch?
edit:
wat je denk ik bedoelt is <table cellpadding=0 cellspacing=0>
[ Voor 36% gewijzigd door sjoerdb2 op 28-06-2004 14:46 ]
Geef eens een URL of screenshot van je probleem?
kan hier ff niet uploaden dus ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Ik wil een tabel met een mooie platte rand van 1 px zonder schaduw. Ik heb geprobeerd die schaduw te "verbergen" door de dark en lightcolor wit te maken net als de achtergrond. Probleem is dat die schaduw er dan nog wel is en dat er dus een soort marge voor die schaduw aanwezig is. Als ik een plaatje in die tabel zet dan is er dus nog een klein randje wit om het plaatje.
Ik wil gewoon die schaduw helemaal weg hebben
Ik wil een tabel met een mooie platte rand van 1 px zonder schaduw. Ik heb geprobeerd die schaduw te "verbergen" door de dark en lightcolor wit te maken net als de achtergrond. Probleem is dat die schaduw er dan nog wel is en dat er dus een soort marge voor die schaduw aanwezig is. Als ik een plaatje in die tabel zet dan is er dus nog een klein randje wit om het plaatje.
Ik wil gewoon die schaduw helemaal weg hebben
border-width: 1px;
border-color: #kleur;
zou toch gewoon moeten werken?
border-color: #kleur;
zou toch gewoon moeten werken?
http://www.w3schools.com/css/css_border.asp Moet lukken toch?
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Pagina: 1