[Classic]Funny Faces

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 13:43

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Vroeger op de 386 hadden we een spelletje, Funny Faces. Was altijd ontzettend tof om een soort van compositie tekening te maken.
Nu speelde ik dit weekend even Aardappelmannetje (kun je ook gezichtjes op een aardappel plakken :P ) en was ik benieuwd hoe het is afgelopen met Funny Faces.
Is er ooit een Windows versie van geweest? Zijn er opvolgers? En waar is het origineel gebleven? Heb uren op Google zitten zoeken, maar alleen foto's van maffe gozers op internet gevonden :+
Wie kent het? Wie heeft het gespeeld? En wie kan me wat meer vertellen?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ja dat ken ik! Als je een nieuwe tekening ging maken zag je een dikke hamer met Working! heheheh dat was wel lache ik heb wel zoiets web based maar das niet zo leuk,,,

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 12:13

TXC

Leuk spelletje inderdaad, hij is nog wel op google te vinden, bijvoorbeeld zo

Je kunt hem hier neerladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover lijkt de inhoud van de zip op een shareware versie van het spel en daarmee legaal.

Twijfelen mag natuurlijk altijd, maar zouden jullie die twijfels willen uiten via een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) ipv in het topic zelf? Dat haalt het topic niet offtopic namelijk