Club3d radeon 9800pro of Sapphire 9800pro?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hey,

Ik sta op het punt om hem te kopen, maar ik moet alleen even weten welke er beter is. Ik zie hier bij alternate.

http://www8.alternate.nl/html/nodes/009042999_prev.html

Ik zie hier voor 180 een club3d, maar daar staat TD achter. Zo ook bij de Sapphire van 199.- Wat is er nou het verschil met de duurdere versies van de Radeon? :(

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:25
De Search
Remy schreef op 12 november 2003 @ 15:44:
-Vision, probeer Zenny ietsje meer op weg te helpen dan alleen met 'search', hij is nieuw hier ;). Zenny: Welkom op GoT :)

Bij sommige kaarten krijg je wat meer extra's (games, kabels) en andere kaarten hebben een betere koeler etc. Er zijn echter eigenlijk geen 'slechte' en daarmee ook geen goede kaarten ;) Oftewel welke kaart je dan kiest, dan zou je best voor de goedkoopste kunnen gaan. Fabrikanten met eigen pcb's (Hercules, Sapphire) hebben zeker een goede naam, maar die zijn idd een stuk(je) duurder dan anderen.

Club3D was eerst een beetje een budgetmerk, maar levert nu ook gewoon goed spul (heb zelf een Club3D/Ati 9800SE). Dus zoals ik zei, het maakt niet zo extreem veel uit, het hangt vooral af van hoeveel je eraan uit wil geven ;)

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Die goedkopere versies hebben een 128bit geheugensbus ipv 256bit wat ongeloofelijk brak is..

Dus, ik zou voor de 256bit versie gaan.. Club3D of Sapphire maakt niet zoveel uit denk ik aangezien beide vaak het referentiemodel van ATi volgen :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Precies ^^^ :D En dat geldt nog steeds.

Tnx Althalus ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.