priv1.stm en pub1.edb uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
weet iemand hoe ik priv1.stm en pub1.edb kan uitlezen?
dit zijn bestanden van Microsoft Exchange 2000 waar alle mail in staat.
deze bestanden zijn enkele gigs groot dus niet ff uit te lezen met notepad ofzo

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20

mutsje

Certified Prutser

dit valt zelfs als ze 1mb groot zijn niet met notepad uit te lezen. je kunt ze uitlezen met de tool van OnTrack www.ontrack.com maar de demo staat exporteren niet meer toe heb ik vernomen. Wat je als 2e optie kunt doen is exchange server opbouwen en ze hierin terug zetten volgens disaster recovery procedure(beschreven op www.microsoft.com)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

,

Dit is niet helemaal de manier op GoT om een topic te starten. In je topic ontbreken eigenlijk een aantal zaken die wel essentieel zijn voor een topic:
  • Je topic titel bevat geen OS - iets wat wel in Windows Operating Systems verplicht is :)
  • Je topicstart is niet helemaal duidelijk. Wil je nu de files echt kunnen lezen en inzien - of wil je de file gewoon openen?
  • En uiteindelijk het grootste probleem - ik zie geen enkel eigen initiatief van jouw kant.
Dit topic gaat dan ook dicht - begin even met bovenstaande punten aan te pakken en als je er dan nog niet uit komt open dan gerust een nieuw topic. Zorg wel dat je daar in opneemt wat je zelf al gedaan hebt.

Dit topic is gesloten.