Toon posts:

[XP/2kServ] Client-cache encrypten*

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kun je vanaf een Windows 2000 server met behulp van Group Policy ook de offline File Cache op een Windows XP Pro werkstation laten encrypten?

Ik heb woensdag examen voor 70-270 en kwam hierover twee vragen tegen.
Volgende de Trancender kon dit niet en kon je dit alleen local regelen met een LGPO of op de Offline Files Tab. Echter, in de Testking stond een vraag waarbij werd vermeld dat je dit kon regelen met een GPO vanaf een Windows 2000 server.

Beide waren twee bijna gelijke vragen. Ik heb al bij een Windows 2003 server gekeken. Hierbij kun je dit WEL regelen vanaf de server. Echter, ik heb geen beschikking over een 2000 server.

Wie kan mij vertellen of het wel of niet kan!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

De adm templates van windows XP in de \winnt\inf directory van de 2000 server knikkeren en dan de domein policy aanpassen op je AD.

Belangrijkste is dat je wel de XP system.adm copieerd.

[ Voor 32% gewijzigd door aReaRe op 28-06-2004 17:47 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Professional Networking & Servers -> Windows Operating Systems + titelfix.

Verzin voortaan graag een normale titel.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom krijg je hier op dit forum toch altijd commentaar op je titel. Of altijd commentaar dat je eerst op internet moet zoeken.

A. Ik ben nieuw hier en meende dat dit wel een goede titel was. Wordt je gelijk door 1 of andere nerd afgebrand op je titel.

B. Ik heb al gezocht, maar kon niets op mijn antwoord vinden.

Tjonge, waarvoor dient anders een FORUM. Heb tot nu toe bijna altijd een reply gehad dat je beter moet zoeken op het internet.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Lekkere reactie, gewoon een normale titel verzinnen voorkomt dit soort dingen. Er verschijnen toch echt meer topics op een dag dan alleen jouw titel.

En volgens mij is de 1e reactie toch echt een heel uitgebreid antwoord op de vraag :
Wie kan mij vertellen of het wel of niet kan!
Hij vertelt hoe je het moet doen dus kan het ook.

En volgens mij vertelt niemand je dat je moet gaan zoeken.

En waarvoor een forum dient??? Volgens mij zeer zeker niet om school / cursus antwoorden te gaan geven. Wel voor zat andere dingen, maar school / cursus dingen hoor je gewoon op school / cursus te leren.

Nee heel lekkere reactie

[ Voor 8% gewijzigd door Gomez12 op 29-06-2004 19:13 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:59:
A. Ik ben nieuw hier en meende dat dit wel een goede titel was. Wordt je gelijk door 1 of andere nerd afgebrand op je titel.
Check je mail maar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.