Toon posts:

[Planet] SMTPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien vertellen of poort 465 smtps geblokkeerd is bij kpn planet internet (ADSL)
Ik maak namelijk gebruik van een applicatie die deze poort gebruikt om een email te verzenden en krijg steeds een error dat er geen connectie gemaakt kan worden.

Ik heb rond gezocht maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden...
|:(

Verwijderd

Topicstarter
Darnn.. verkeerde forum... sorry

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 12:09:
Darnn.. verkeerde forum... sorry
Daar kan je deze knop voor gebruiken: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Wat gebeurt er als je telnet naar die server en poort?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 28 juni 2004 @ 12:16:
[...]

Daar kan je deze knop voor gebruiken: [afbeelding]

Wat gebeurt er als je telnet naar die server en poort?
C:>telnet planet.nl 465
Bezig met verbinding maken met planet.nl...

De poort staat wel open denk ik maar kan geen gebruik maken van het smtps protocol

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

waarom doe je planet.nl? Je wilt toch gebruik maken van een smtps server? Als je die eens telnet op die poort?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 12:57
Je maakt gebruik van een applicatie die poort 465 gebruikt. Dan moet je niet telnetten naat planet maar naar jezelf. Dan kan je testen of de applicatie werkt. Als je dan iemand anders van buiten af naar jouw internet Ip laat telnetten op die poort kan je zien of het van buitenaf ook werkt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

W&G --> I&T

Intentionally left blank

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Titel edit.

Heb je de poort geforward in je router? Waarschijnlijk is dat wel nodig namelijk.
Daarnaast weet ik dat Planet wel enkele poortn blokkeerd mbt eigen mailservers draaien etc. Het zou me dus ook niets verbazen als ze hem idd blocken.
Pagina: 1