I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
[Signature]
En dan desnoods nog een bubbletjes enveloppe er om heen?
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Zakje met hdd in doos doen
Doos opvullen met zacht spul of krantensnipperd oid.
Verzendkosten 5,50
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
En hoe kom ik aan het noppenschuim?:PVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 12:00:
Kheb net toevallig m'n 40 gig verzonden naar een koper. Ik heb hem gewoon in antistatisch zakje gedaan, en toen met soort noppenschuim opgevult. En dan in een doos gedaan. Goed ingetaped, en ik heb hem verzekerd verzonden voor 7,50.
http://www.hitachigst.com/warranty/jsp/arma25h.jsp
ofwel in een ESD bag en dan mooi in een doos vol met zachte dingen
Kan je die doosjes niet ergens kopen? is wel handigT-Junkie schreef op 28 juni 2004 @ 12:02:
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.hitachigst.com/warranty/jsp/arma25h.jsp
ofwel in een ESD bag en dan mooi in een doos vol met zachte dingen
Verwijderd
Verwijderd
Bij de dynabyte hadden ze achter nog een doosje van hp met schuimrubber er in, hadden ze waarschijnlijk een laptop HD oid in gestuurd gekregen. Bij andere winkel een ESD zakje gebietst. Met schaar het schuimrubber beetje uit gesneden zodat HD (in de ESD zak) er in pastte. Schuimrubber er weer tussen gedrukt. Dicht getaped, adres er op geplakt en naar het postkantoor gebracht. Was 5,50 kwijt en ik zie net op tracktrace.nl dat m'n pakkete is aangekomen.
If you do not change direction, you may end up where you are heading