HDD versturen via de post

Pagina: 1
Acties:

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik moet namelijk een HDD naar iemand sturen via de post maar zou niet weten hoe ik dit het beste kan doen

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

in een doos, met boel krantenproppen erom werkt goed :)

[Signature]

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
woest85 schreef op 28 juni 2004 @ 11:58:
in een doos, met boel krantenproppen erom werkt goed :)
En dan desnoods nog een bubbletjes enveloppe er om heen?

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

hdd in antistatisch zakje doen
Zakje met hdd in doos doen
Doos opvullen met zacht spul of krantensnipperd oid.

Verzendkosten 5,50

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Kheb net toevallig m'n 40 gig verzonden naar een koper. Ik heb hem gewoon in antistatisch zakje gedaan, en toen met soort noppenschuim opgevult. En dan in een doos gedaan. Goed ingetaped, en ik heb hem verzekerd verzonden voor 7,50.

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Okidokie :) dan weet ik genoeg! Iedereen bedankt! Mocht je nog tips hebben, plaats ze dan ;) hij moet wel heel overkomen ;)

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 12:00:
Kheb net toevallig m'n 40 gig verzonden naar een koper. Ik heb hem gewoon in antistatisch zakje gedaan, en toen met soort noppenschuim opgevult. En dan in een doos gedaan. Goed ingetaped, en ik heb hem verzekerd verzonden voor 7,50.
En hoe kom ik aan het noppenschuim?:P

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 18:27

T-Junkie

user brain not connected...

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.hitachigst.com/warranty/jsp/arma25h.jsp

ofwel in een ESD bag en dan mooi in een doos vol met zachte dingen ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik doe ze altijd in een antistatischzakje, wat bubbeltjespapier er om heen, kranten losjes er om heen getaped en dan in de doos die ik GOED opvul met kranten of ander opvulspul.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik dacht altijd dat je die hd zo stevig vast moet zitten, want zo doet maxtor dat namelijk ook?

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
T-Junkie schreef op 28 juni 2004 @ 12:02:
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.hitachigst.com/warranty/jsp/arma25h.jsp

ofwel in een ESD bag en dan mooi in een doos vol met zachte dingen ;)
Kan je die doosjes niet ergens kopen? is wel handig :)

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
je hebt ook van die plastiek doosjes die gebruikt de groot leveranciers om naar de kleine handel te shippen ( bij maxtor toch in belgie ) deze krijg ik meestal gratis mee, of je kan een broodtrommel ombouwen met bubbelpapier en lijm.

Verwijderd

Anders waggel je even naar je computerboer toe, leg je het voor, en die hebben wel kant en klaar HDD transportdoosjes.

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Ben naar de computerboer gewaggeld, heb een mooi doosje gekregen waar de hdd in kan. Heb de hdd er ingestopt toen naar postkantoor een pakketdoosje opgehaald hier kranten ingedaan en toen doosje met hdd. denk dat het nu wel goed komt ;)

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 13:17
hd's kunnen toch heel wat hebben hoor, vooral als de koppen in parkeerstand staan, gewoon zorgen dat als de doos valt de schijf niet meeklapt (van die 'chips' erin of kranten) en probleem opgelost :) er zijn zelfs speciale doosjes te koop voor hd's over de post te sturen, maar alleen gene idee waar je die kunt halen :(

Verwijderd

ik heb vorige week m'n schijf naar ibm/hitachi gestuurd.
Bij de dynabyte hadden ze achter nog een doosje van hp met schuimrubber er in, hadden ze waarschijnlijk een laptop HD oid in gestuurd gekregen. Bij andere winkel een ESD zakje gebietst. Met schaar het schuimrubber beetje uit gesneden zodat HD (in de ESD zak) er in pastte. Schuimrubber er weer tussen gedrukt. Dicht getaped, adres er op geplakt en naar het postkantoor gebracht. Was 5,50 kwijt en ik zie net op tracktrace.nl dat m'n pakkete is aangekomen.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 11:03

DaWaN

'r you wicked ??

Wij krijgen op mn werk de HD's gewoon in een papier gerold binnen :) Met een antistatische zakje uitraard ;)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Pagina: 1