Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 cd speler (100 euro) advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (natuurlijk) al de search gebruikt, maar kan niet echt vinden wat ik zoek (ik vind vnl. mp3 speler info...). Mijn zoon wil een mp3 cd speler, maar dan wel eentje die de titels en zo weergeeft. Nu heeft 'ie afgelopen weekend de Philips EXP 321 gekocht, maar ook meteen weer teruggebracht omdat dat ding constant bepaalde nummers niet wilde spelen (de oops-melding...), ook bij gewone (zelfgebrande) audio-cd's (dus niet alleen bij mp3). Daarnaast ging het ding soms gewoon niet aan, wat je ook deed. Dus... geld teruggevraagd en gekregen. Maar ja, wat nu...

Nu vroeg ik me af of dit exemplaar toevalig fout was of niet, dus heb ik op internet nog wat verder gezocht naar de EXP321 maar da's niet allemaal positief... Traag... (dat vond ik ook: heel traag met zoeken), vaak Oops... dus het lijkt me beter een andere te kopen. Maar welke...? Hij heeft eigenlijk niet meer dan 100 euro te besteden, dus dat maakt het nogal beperkt... Heeft iemand advies...? Een verwijzing naar een ander topic hierover is ook welkom!!!

O ja, ik heb nog wel een iRiver gezien, maar die had alleen een display op een afstandsbediening en da's niks... Dus...

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zou hem zoiezo adviseren om gewoon een mp3 spelertje te kopen, zal die uiteindelijk meer te vreden mee zijn denk ik.

voordeel:
- Niet steeds cdtjes branden
- het is kleiner *kan ie stoer doen bij z'n vriendjes :P*
- Sneller
- Sommige zijn tevens te gebruiken als usb stick
- Zuiniger qua batterij verbruik

Als hij voor een paar eurotjes meer een 256MB versie kan kopen, zou ik hem dat zeker adviseren. 128MB is opzich ook wel voldoende maar, dat is toch wel steeds net aan.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 13:25
Ik kwam dit net tegen http://www.inkoopacties.net/ia/y6y4090w/1
100 € 256mb A-kwaliteit :D
Wat wil je nog meer?

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 28 juni 2004 @ 12:58:
Ik zou hem zoiezo adviseren om gewoon een mp3 spelertje te kopen, zal die uiteindelijk meer te vreden mee zijn denk ik.

voordeel:
- Niet steeds cdtjes branden
- het is kleiner *kan ie stoer doen bij z'n vriendjes :P*
- Sneller
- Sommige zijn tevens te gebruiken als usb stick
- Zuiniger qua batterij verbruik

Als hij voor een paar eurotjes meer een 256MB versie kan kopen, zou ik hem dat zeker adviseren. 128MB is opzich ook wel voldoende maar, dat is toch wel steeds net aan.
256 is te krap... Hij heeft veel muziek en wil onderweg in de trein kunnen spelen wat 'ie wil. Bij 256 mb moet je van tevoren al bedenken wat je vandaag wilt beluisteren. En dat werkt dus niet. Ja, een iPod zou wel wat wezen, maar zoals ik al zei is 100 euro eigenlijk al de top... Maar die USB sticks is niets...

• WASonline
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-11 22:23
lool.. je kunt niet voor een kwartje op de 1e rij zitten he, die bovengenomde speler is trouwens niet de echte, want die is een stuk duurder!
het is een kloon, staat er ook duidelijk bij ;)

met een redelijk goed merk moet je maar eens kijken bij de prijzen, 128 ligt altijd/meestal 100+. Dan kun je toch beter gaan voor een mp3 cd speler lijkt mij.. 650 mb aan mp3's zijn best veel ;)

Verwijderd

Topicstarter
WASonline schreef op 28 juni 2004 @ 14:08:
lool.. je kunt niet voor een kwartje op de 1e rij zitten he, die bovengenomde speler is trouwens niet de echte, want die is een stuk duurder!
het is een kloon, staat er ook duidelijk bij ;)

met een redelijk goed merk moet je maar eens kijken bij de prijzen, 128 ligt altijd/meestal 100+. Dan kun je toch beter gaan voor een mp3 cd speler lijkt mij.. 650 mb aan mp3's zijn best veel ;)
Dat van die kloon zag ik ook al meteen...
Maar eh... m'n zoon WIL dus ook gaan voor een mp3 cd speler... Dus als je nog wat nuttigs hebt toe te voegen aan deze nogal nutteloze reply... 8) :+ :D ;)

Verwijderd

Ik heb 2 jaar lang een sony mp3 cd speler gehad. Nooit enig probleem ermee. Display op de speler zelf. Geluidskwaliteit goed, las alle cd's die ik hem voerde. Destijds voor 170 euro gekocht, maar ik zag laatst nog vergelijkbare sony mp3 speler voor 99 euro liggen.

Verwijderd

toch zou ik, ondanks het bezwaar van die afstandsbediening voor een iriver gaan.
Veel kwaliteit voor je geld. Wij hebben zelf de IMP 550. Prachtspelertje. Lange batterijlevensduur, heel goed geluid!
Dixons aanbieding voor nog geen 150 euro.
Hier http://www.mmport.nl/?doc=categorie&catid=20 en hier http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=3&id=71 bieden ze de IMP 450 aan voor €99,00. Da's ook echt een topspeler voor een kado-prijs!
Ik zou het wel weten!

Verwijderd

Ik zie dat de IMP-450 nu ook in zwart leverbaar is, ziet er beter uit. Ik heb een IMP-400 gehad en dat was echt een topding, kopen dus :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:51:
Ik zie dat de IMP-450 nu ook in zwart leverbaar is, ziet er beter uit.
Ik wilde het net gaan roepen :)

De IMP-450 staat op mijn eigen lijstje van "bijna aan te schaffen zaken" simpelweg omdat hij niet te duur is (en valt voor de TS binnen het budget), overal wordt geroemd vanwege de geluidskwaliteit en de degelijkheid. Daarnaast kan een flash mp3 speler niet tegen die prijs van 99 euro op :)
O ja, ik heb nog wel een iRiver gezien, maar die had alleen een display op een afstandsbediening en da's niks... Dus...
Vind jij dat niets of je zoon? ;)

Verwijderd

yep koop de imp 450 van iriver die heb ik ook en is echt een top ding :D
voor 100 euro hier http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=3&id=71

enne dat van die afstandsbedieng als je bang bent dat ie kapot gaat ofzo en dan helemaal geen display overhoud hoeft niet want 1 hijs errug sterk en 2 je kan hem nabestelen voor zon 30 euro...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 20:47 ]

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 17:09
Ik heb me deze aangeschaft:
Panasonic SL-CT510
Tot nu toe erg blij ermee:
• leest alle MP3's snel in
• Zit een goede afstandsbediening bij
• Stevig gebouwd
• Lichtgewicht en dun
• Goed geluid
• Kan heeeeel lang op 2 AA NiMh batterijen (na een nacht constant spelen > batterijen nog altijd op 3/3 streepjes op de indicator.

Enig nadeel: de ID3-tags worden niet weergegeven op het display. Maar dat weegt imho niet op tegen de voordelen.

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Ik zou persoonljik gaan voor die 256mb usb stick, heck, als ik geen pda had die ik als mp3 speler kan gebruiken en ook geen usb-stickie, dan had ik hem allang gekocht, vergis je niet namelijk, der gaat ruim 3 uur muziek op...en dat allemaal schock-proef, dus zonder overslaan whatso-ever, op kleine batterijtjes die lang mee gaan, in een compact playertje waar je nooit last van hebt. Ik had het wel geweten, ik bedoel, ik kan me niet voorstellen dat hij ooit langer dan 3 uur in de trein zou zitten in dit land, dus 3 uur is meer dan genoeg. Maarja, wat dat betreft verschillen de smaken...persoonljik zou ik gewoon niet voor een mp3/cd speler gaan omdat de gewoon te groot en te log zijn.
Pagina: 1