K700I of toch maar een SX1

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:35
Heb in het verleden een SX1 gehad, heb em toen weg gedaan omdat er toen nog geen dutch versie uit was en das heel erg @#$%^ als je even snel een sms wilt tikken. Maar ik vond het design wel SUPPER. Daarna een T610 gekocht en gebruik ik nu nog. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe Tel .... maar mijn gedachten gaan toch weer uit naar de sx1 omdat deze nu wel nederlandse interface heeft ...... maar ik had op de cebit 2004 ook de K700I in mn handen gehad en moet zeggen ...... ook SUPER alleen 1 min punt 40MB memory ..... das beetje klote. Met de SX1 heb ik meer uitbereidings mogelijkheden maar is ook weer een beetje groot! Ik weet het nog niet, misschien moet ik ze maar eens naast elkaar gaan leggen. 8)7

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het ligt aan je behoeftes he. Je vindt beiden mooi, dus wat is er belangrijk voor je? Wil je een iets grotere phone waarop je oneindig veel programma's en games kan installeren, die uitbreidbaar geheugen heeft, een perfecte stereo MP3 speler, etc. Of wil je een kleinere phone met een super scherm. Als je al die extra functies die Symbian je biedt en de MP3 speler niet nodig hebt of amper gaat gebruiken, dan kan je beter voor de K700 gaan. Anders is de SX1 een logische keuze.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:37

Korakal

Up up up!

Hoi, welkom op GoT struik.
Je vraag (voor zover je een vraag stelt, ik zie 'm niet) lijkt me niet echt een topic waard. Het wordt jóuw telefoon, dus jij mag zélf kiezen. Over de SX-1 is genoeg informatie te vinden in de SX-1 serie topics. De K700 misschien wat minder op GoT, maar via google ook prima te doen.
We verwachten enige zelfredzaamheid van de users, dat begint met zelf zoeken en beslissen. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) (die je als het goed is bij registratie had moeten doornemen).
Succes met kiezen!

Dit topic is gesloten.