[MS Project] Installatie key achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Een collega van mij heeft MS Project (legaal) op zijn laptop geinstalleerd gekregen. Maar wil nu op zijn nieuwe laptop dit ook installeren maar heeft dus key nodig. Nu hebben we al gezocht op internet naar wat proggies die je key kan ophalen, maar voor MS Project werkt dit niet:

http://www.magicaljellybean.com/

En programma genaamd AIDA32

Eerste programma laat wel alles zien van Windows en van Office, maar niet van MS Project, aangezien installatie MS Project apart is en niet in combinatie met Office. Programma AIDA32 laat HEEL veel zien, maar volgens collega staat hier niets tussen wat betrekking heeft op MS Project.

Ja, we kunnen bij ons bedrijf de key opvragen, maar dat duurt weer een paar dagen en ik heb zelfs gelezen dat je Microsoft kan bellen, maar dat duurt volgens mij ook weer een aantal werkdagen voordat die binnen is.

Dus het zou makkelijker moeten gaan, maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:55
Je mag MS Project niet op meerdere laptops hebben draaien met maar 1 key, bel dus het bedrijf maar voor een nieuwe. En als ze een Volume License hebben zullen ze die binnen 5 minuten kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
Het is toch goed mogelijk dat hij een user licentie heeft in plaats van een systeem licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Eskimootje schreef op 28 juni 2004 @ 11:45:
Je mag MS Project niet op meerdere laptops hebben draaien met maar 1 key, bel dus het bedrijf maar voor een nieuwe. En als ze een Volume License hebben zullen ze die binnen 5 minuten kunnen geven.
We willen deze overzetten naar de andere laptop. Dus niet met 1 key twee keer MS Project draaien. Laptop moet ingeleverd worden, dus we zijn de nieuwe aan het optuigen. En bij ons zijn ze zeer traag met die key bende. En we hebben geen Volume License.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

slaay

Natuurbeleven.com

Mijn eerste reactie is, pak het cd-hoesje(doosje) waar de originele cd in heeft gezeten.

Ik mis namelijk in de startpost waarom men dit niet doet, of waarom men dit niet kan.
Spreek de afdeling systeembeheer even aan, zij zouden je zo de key kunnen geven.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
slaay schreef op 28 juni 2004 @ 11:55:
Mijn eerste reactie is, pak het cd-hoesje(doosje) waar de originele cd in heeft gezeten.

Ik mis namelijk in de startpost waarom men dit niet doet, of waarom men dit niet kan.
Spreek de afdeling systeembeheer even aan, zij zouden je zo de key kunnen geven.
Als we in het bezit waren van het hoesje had ik hier geen vraag over uitgezet. En inderdaad hebben wij systeembeheer gevraagd om installatie key. Echter willen ze dit voor ons installeren, dan moeten wij de laptop inleveren en paar dagen wachten totdat wij deze terug hebben. Wij hebben daar geen tijd voor want we hebben o.a. de laptop nodig voor presentaties. Dus als je weet dat er programma's zijn die die key kan achterhalen voor Office en allerlei andere programma's dan zou het lekker zijn om dit op deze manier te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
/kick

Ondertussen met heel wat andere zaken bezig geweest voor ons werk, maar nog niets gehoord van systeembeheer. Zou in weekend wel lekker zijn als we MS Project op die andere laptop kunnen installen (met echte key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 21:55

Brothar

meester

Vraagje hoor, maar waarom denk je dat er een afdeling systeembeheer binnen je bedrijf bestaat ?
Lijkt het je niet waarschijnlijk dat je de laptop, waar je het programma op wilt zetten, bij hun zou hebben kunnen afgeven, en door had kunnen gaan op ede oude laptop met presentaties, om dan nú, eind van de week, de laptops om te ruilen ?

Het duurt natuurlijk wel een paar dagen voor een afdeling systeembeheer aan zo'n opdracht tussendoor toekomt, maar we zijn nu toch al weer 5 dagen verder ... en ik begrijp niet uit je meldingen dat je hun hebt verzocht het programma te installeren.
(En geloof me, een afdeling systeembeheer kan niét zomaar alles laten vallen om deze ene laptop nu "even" te installeren. Het heeft echt wel voordelen de geëigende procedure te volgen).

eagle

Pagina: 1