Toon posts:

[XP] Na worm, pass invullen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo,

Ik zit met een probleem, ik heb de search gebruikt en daar vondt ik niets, ook google verwijst mij naar niet relevante internet site;s dus daarom deze post.

Van de week voor het eerst maar eens een virus scan geinstalleerd en kom tot de conclusie dat een worm zich lekker aan het nestellen is (W32/B2 Als ik me niet vergis)

na een weekend de scanner zn werk te laten doen ben ik vandaag weer terug gekomen en dacht ik ga ff re-booten, nu vraagt XP Home opeens om een wachtwoord + gebruikersnaam. terwijl dit nooit is ingesteld door mij.

Weet iemand een oplossing of zijn er tooltjes om de gebruikernaam + ww te kraken ofzo?

Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn als iemand me kan helpen!!!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:36:
Weet iemand een oplossing of zijn er tooltjes om de gebruikernaam + ww te kraken ofzo?
[search=password xp kwijt]

Kijk: How to Log On to Windows XP If You Forget Your Password or Your Password Expires

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Heb je hem wel legaal gekocht>?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:42:
Heb je hem wel legaal gekocht>?
En jij dan? :?

Hoe dan ook, het doet niet ten zake ;)

Deze manier van wachtwoord resetten is traceerbaar aangezien je een nieuw wachtwoord dient in te vullen. Je kan dus niet achter het huidige wachtwoord komen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Jah cker legaal.... (std XP home bij pc)

Maar door dat virus (Denk ik) moet ik opeens een pass invullen :S

Ik ben nu proberen die diskette te maken
-----------------------

EDIT:

Probleem, die opstart diskette moet gemaakt worden in een gebruikers account, ik kan helemaal nergens in komen dus kan helaas ook geen diskette aanmaken.

er is maar 1 account op die pc en die is geblokt

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 11:56 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even hier: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ - om je password te resetten.

Wat ik verder niet snap - je hebt terwijl er een worm op je PC was, je PC laten aan staan en geconnect op internet ofzo? :)
Pagina: 1