[MP3] Tekst verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb misschien een hele rare vraag, maar zou iemand een programma weten waarmee de gezongen tekst kan verwijderen uit een mp3 bestand zodat alleen nog de "melodie" overblijft, dit is voor een karaoke optreden op school en heb al veel gezocht, maar niks kunnen vinden, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Je kan er filters overheen gooien met cooledit / audition maar echt helemaal weg krijg je de stemmen nooit.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 15:37

Just_I

What did you just say?

Er zullen hier vast wel progjes voor zijn, ik zou alleen niet weten welke. Maar waar naar heb je eigenlijk gezocht ? Naar de programmaatjes of mp3's zonder tekst. Als ik jou was zou ik nog even verder zoeken naar de naam van het liedje + karaoke pf instrumental oid.
Succes ermee

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 16:46

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat gaat idd nooit 100% lukken. Probeer gewoon een midi file te bemachigen van de muziek, dan heb je misschien niet zo'n geweldige kwaliteit, maar heb je in ieder geval geen stemmen :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welk nummer zoek je eigenlijk?

Niet om te sharen oid, maar veelal heb je op CD's / Vinyl wel instrumentale versies! :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Oid
  • Niet online
Just_I schreef op 28 juni 2004 @ 11:36:
Er zullen hier vast wel progjes voor zijn, ik zou alleen niet weten welke. Maar waar naar heb je eigenlijk gezocht ? Naar de programmaatjes of mp3's zonder tekst. Als ik jou was zou ik nog even verder zoeken naar de naam van het liedje + karaoke pf instrumental oid.
Succes ermee
Heb naar beide gezocht, en niks gevonden, kwam wel een paar websites tegen maar kon er niet mee verder o.a. http://www.evillabs.sk/evillyrics/
BtM909 schreef op 28 juni 2004 @ 11:39:
Welk nummer zoek je eigenlijk?

Niet om te sharen oid, maar veelal heb je op CD's / Vinyl wel instrumentale versies! :)
2 van hillary duff

Girl can rock
&
Working it out

[ Voor 49% gewijzigd door Oid op 28-06-2004 11:43 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 15:37

Just_I

What did you just say?

Thijmen schreef op 28 juni 2004 @ 11:41:
[...]

2 van hillary duff

Girl can rock
&
Working it out
Die staan iig niet op de cd van Hillary Duff (Just_I heeft de cd jah :*) ). Misschien staan ze wel op de singles ervan.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Oid
  • Niet online
Just_I schreef op 28 juni 2004 @ 11:43:
[...]

Die staan iig niet op de cd van Hillary Duff (Just_I heeft de cd jah :*) ). Misschien staan ze wel op de singles ervan.
Heb de cd ook, en staan idd geen "kale" versie's op
Pagina: 1