Wat ik nou opeens heb, ik sloeg er in ieder geval steil van achterover. Ik zit wat routes aan te maken tussen 2 netwerkadapters, komt er opeens een icoon "internet-verbinding" tussen mijn netwerkadapters te staan. Vreemd rommel dus -> delete: schakel eerst de verbinding uit. *zucht* oke dan, gedaan en vreemde icoon weggehaald. Gevolg internet weg, naja zal wel aan de laptop liggen. Dus ik pak een andere comp, ook geen internet
Die speedtouch kan ik nu opeens controleren vanuit windows, ik kan de verbinding van het ding opbouwen / verbreken, ik zie hoe snel hij verbinding maakt met adsl, NAT entry's aanmaken en kijken hoeveel pakketten er langs de speedtouch gaan. Ik snap er geen kloot van, maar ik wil dit dus gewoon weg hebben. Als ik portmap doe ik dat wel via de webinterface van de speedtouch en niet via de één of andere ranzige future van XP. JSS snapte het ook al niet, vandaar dit topic...
Zie hier een screenshot: screenshot
Hoe kan ik dit weer wegkrijgen?
Die speedtouch kan ik nu opeens controleren vanuit windows, ik kan de verbinding van het ding opbouwen / verbreken, ik zie hoe snel hij verbinding maakt met adsl, NAT entry's aanmaken en kijken hoeveel pakketten er langs de speedtouch gaan. Ik snap er geen kloot van, maar ik wil dit dus gewoon weg hebben. Als ik portmap doe ik dat wel via de webinterface van de speedtouch en niet via de één of andere ranzige future van XP. JSS snapte het ook al niet, vandaar dit topic...
Zie hier een screenshot: screenshot
Hoe kan ik dit weer wegkrijgen?