Toon posts:

[WinXP]Speedtouch opeens native vanuit windows instellen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik nou opeens heb, ik sloeg er in ieder geval steil van achterover. Ik zit wat routes aan te maken tussen 2 netwerkadapters, komt er opeens een icoon "internet-verbinding" tussen mijn netwerkadapters te staan. Vreemd rommel dus -> delete: schakel eerst de verbinding uit. *zucht* oke dan, gedaan en vreemde icoon weggehaald. Gevolg internet weg, naja zal wel aan de laptop liggen. Dus ik pak een andere comp, ook geen internet

Die speedtouch kan ik nu opeens controleren vanuit windows, ik kan de verbinding van het ding opbouwen / verbreken, ik zie hoe snel hij verbinding maakt met adsl, NAT entry's aanmaken en kijken hoeveel pakketten er langs de speedtouch gaan. Ik snap er geen kloot van, maar ik wil dit dus gewoon weg hebben. Als ik portmap doe ik dat wel via de webinterface van de speedtouch en niet via de één of andere ranzige future van XP. JSS snapte het ook al niet, vandaar dit topic...

Zie hier een screenshot: screenshot

Hoe kan ik dit weer wegkrijgen?

Verwijderd

Start ->> Configuratiescherm --> Software --> Windows onderdelen --> Netwerkservices --> Client voor opsporen van bla bla (weet niet precies wat er staat)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:01:
Start ->> Configuratiescherm --> Software --> Windows onderdelen --> Netwerkservices --> Client voor opsporen van bla bla (weet niet precies wat er staat)
Merci, het werkt. Probleem dat ik dit niet kon vinden is dat zoektermen als speedtouch internetverbinding automatisch instellen e.d. nogal algemeen zijn en alleen maar topics zowat oplevert met mijn internet doet het niet!!

Wat mij een raadsel is, is waarom juist nu opeens die future wordt gebruikt. Die speedtouch staat alweer een paar maanden dienst te doen, en mijn laptop ook/

Verwijderd

Daar heb ik ook geen idee van. Voorheen deed mijn windows dit ook niet maar sinds ik upnp op mn router heb zitten word deze service geinstalleerd ofzo:S

Maar goed het is opgelost :)

Verwijderd

Topicstarter
Yup gelukkig wel, XP vraagt niet eens of je het wil maar doet het gewoon automatisch. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan :)