Sorry, geen warez-requests....
Maar eh misschien heb ik hem wel ?
Maar eh misschien heb ik hem wel ?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
toch leuk dat ze het altijd blijven proberen
He, je link werkt niet, misschien is deze iets?Op zaterdag 23 december 2000 18:50 schreef Webby het volgende:
jah, hier kan je hem downloaden MakkelijkeWarez
If nothing is written below, I was the last to reply...
He, die domein naam wou ik net gaan registreren. Maar ik twijfel eigenlijk nog tussen www.downloadhieralleswatjewil.nl, www.warezvoorweinig.net, www.alsjeopgotgeenantwoordkrijgtkunjehetgewoonhierdownen.net en dan die van jou.Op zaterdag 23 december 2000 18:50 schreef Webby het volgende:
jah, hier kan je hem downloaden MakkelijkeWarez
Welke zal ik toch eens kiezen???
Misschien toch maar www.slotje.nl
Ik dacht dat die URL's al bezet warenOp zaterdag 23 december 2000 18:54 schreef Kresh het volgende:
[..]
He, die domein naam wou ik net gaan registreren. Maar ik twijfel eigenlijk nog tussen www.downloadhieralleswatjewil.nl, www.warezvoorweinig.net, www.alsjeopgotgeenantwoordkrijgtkunjehetgewoonhierdownen.net en dan die van jou.
Welke zal ik toch eens kiezen???
Misschien toch maar www.slotje.nl
Spaar je de moeite, dat spel suckt
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
op.